ja inte ska man skruva tillbaka mätaren, enda anledningen jag skulle göra det för är om jag bytt mätare för den gammla var trasig och den nya visar mkt mera... men en 05:a borde inte ha ett trasigt mätarhus.... så ajjabajja
gör du det så blir jag personligen riktigt sur på dig. jag håller på att leta bil just nu och har vart nära på att bli blåst iallafall 2 gånger och jag har betalat massa pengar för att få bilar uppkollade hos serviceställen osv. så ge fan i de
Det är ju ganska så onödigt att hålla på å skruva tillbaka mätaren, det är ju bara att notera mätarställningen på den nya och ha kvar den gamla och visa upp den för ev. framtida köpare om det skulle bli nått vingel och snack om miltalen.
Men sen så förstår jag inte varför miltalen ska vara såå viktiga på alla bilar, visst.. det är ju bra att veta. ang serviceintervaller osv. men bilen ska väll tala för sej, miltalen ska inte tala för bilen?
varför så mycket gnäll på honom? Vet ni varför han vill skruva tillbaka den eller?Nej,just det...
OT: Är nog inget man pysslar med själv kan jag tänka mig...
mm undrar det med
finns nåt som heter skattemyndigheten o något som kallas sköntaxering, det är när man kör privat med sitt företags fordon o får dom nys på det så kosta det 30 kr per mil som du inte kan visa att det är inom jobbet...
varför så mycket gnäll på honom? Vet ni varför han vill skruva tillbaka den eller?Nej,just det...
OT: Är nog inget man pysslar med själv kan jag tänka mig...
mm undrar det med
finns nåt som heter skattemyndigheten o något som kallas sköntaxering, det är när man kör privat med sitt företags fordon o får dom nys på det så kosta det 30 kr per mil som du inte kan visa att det är inom jobbet...
så 1000 privata mil med firmabilen är 30 000...
så det är av den anledningen o inget annat
kör inte med den privat då. köp en privat bil som andra hederliga personer.
har det kanske oxo.. dumme fan... men ibland så kanske det bara blir så att man kör den o utnyttjar det... lätt för dej o sitta o säga köp privat bil,,, men eftersom attt du tydligen är blind så ser ju du inte att jag har en bil online...
har det kanske oxo.. dumme fan... men ibland så kanske det bara blir så att man kör den o utnyttjar det... lätt för dej o sitta o säga köp privat bil,,, men eftersom attt du tydligen är blind så ser ju du inte att jag har en bil online...
använd den då för fan. om du utnyttjar din chef det skiter jag i. det jag menar är att du ska ge fan i att skruva mätare och sånt skit.
ps. dina förolämpningar biter inte på mig, jag bara skrattar åt dom HAHA.
använd den då för fan. om du utnyttjar din chef det skiter jag i. det jag menar är att du ska ge fan i att skruva mätare och sånt skit.
mannen jag är min egen chef... fast det är ett AB inget jävla HB
mannen jag är min egen chef... fast det är ett AB inget jävla HB
du får vara vems chef som helst så länger du inte håller på att fiffla med bilar