bromsarna är precis som resten av bilen...Klockrent! Ska bli skoj att se vad som kommer upp härnäst
ja snart är det säsong! men det som kommer upp härnäst är väll mest inredningen..Men ska lägga upp ett par riktigt snygga bilder sen när båda delarna är klara som sagt garageljus är vad det är! Tack så mkt för kommentaren
Hur ser dina kontakter ut till tändspolarna? Mina var helt spröda så jag köpte nya när jag bytte tändstift Är tydligen ett vanligt problem med dessa kontakter på Supran.
ja mina är hela men märkte att plasten var väldigt känslig..den lilla plastbiten som "låser" gick av på två tror jag..men dom sitter bra endå vad kosta nya?
Tändspols kontakt art nr: 90980-11246 Pris: 52:-/st
Priset var 141:- styck för två veckor sedan så man kalla det REA pris nu!
Hur ser dina kontakter ut till tändspolarna? Mina var helt spröda så jag köpte nya när jag bytte tändstift Är tydligen ett vanligt problem med dessa kontakter på Supran.
ja mina är hela men märkte att plasten var väldigt känslig..den lilla plastbiten som "låser" gick av på två tror jag..men dom sitter bra endå vad kosta nya?
Tändspols kontakt art nr: 90980-11246 Pris: 52:-/st
Priset var 141:- styck för två veckor sedan så man kalla det REA pris nu!
fan va grymt det blir alltså.man blir ju inte mindre sugen på en supra;).åker du förbi borås eller nått sånt så får du hojta till och bjuda på ett åk;)
tack! ja självklart gör jag det ska du upp till elmia? i sådana fall ses vi kanske där
"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car.
"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.
"Horsepower" is how fast you hit the fence.
"Torque" is how far you take the fence with you.