Har planer på att tona min bil antigen denna eller nästa vecka, problemet är bara att jag inte kan bestämma mig om jag ska köra svart eller rökfärgad toning på rutorna?
Tänkte tona alla rutor förutom fram då
Vore tacksam om någon kanske kunde photpshoppa denna bild med svart och rökfärgad toning så man kan jämföra lite.
Vad tycker ni att jag ska köra på för toning, svart eller rökfärgad?
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Jo känns som att det kommer bli rökfärgad, men skulle ändå vara riktigt roligt att se bilder med båda alternativen, ingen som är sugen att fixa lite snabbt?
Ingen orsak ja du det är lite beroende på vilken solfilm du väljer samt styrkan på toningen, det kan variera lite. På min förra bil så hade jag röktoning och man såg inte in långtifrån, men stod man nära så kunde man se in lite
Kör på lite mer röktonat , för svart blir lätt lite epa som någon nämnde tidigare. Visst finns det bilar som passar i kolsvart också men. Tycker 30% är lagomt, inte för ljust och inte för mörkt. Har det på min bil och är kanonnöjd.
Kör på lite mer röktonat , för svart blir lätt lite epa som någon nämnde tidigare. Visst finns det bilar som passar i kolsvart också men. Tycker 30% är lagomt, inte för ljust och inte för mörkt. Har det på min bil och är kanonnöjd.
30% såg ju grymt bra ut på din bil, dock så tvivlar jag på att det blir bra på min bil då den är mörk i lacken då, tänkte om kanske 40 eller 50% hade varit bättre?
_Norrland_ skrev: