Det var en kille på GTI-Klubbens forum som postade bilden för han ville veta vad fälgarna heter och jag tänkte försöka att hjälpa honom och fråga här...
Det var en kille på GTI-Klubbens forum som postade bilden för han ville veta vad fälgarna heter och jag tänkte försöka att hjälpa honom och fråga här...
Okej, hmm ser ju att vara nåt i JDM-look, försökte tyda emblemet på bilden..svårt
100+ bytte namn till team dynamics dvs samma företag :-)
Skönt att höra att man inte snackade i nattmössan
Bjork skrev:
Carlee82 skrev:
Tackar, detsamma måste jag säga
Jag är rätt säker på att 100+ var ett eget märke men som kanske tillverkades av Team Dynamics. Nu verkar dock 100+ inte finnas längre...
Tror jag får ge dig rätt där, har för mig jag sett nåt sånt på nån gammal Bilsporttidning.
Babian skrev:
Bjork skrev:
Av ren nyfikenhet, men vart hitta du bilden?
Okej, hmm ser ju att vara nåt i JDM-look, försökte tyda emblemet på bilden..svårt
Samma här, men jag ser f-n inte vad det står. Vi kan inte låtsas att det är Enkei evo 5, dom är ju faktiskt snyggare
100+ bytte namn till team dynamics dvs samma företag :-)
Skönt att höra att man inte snackade i nattmössan
Bjork skrev:
Carlee82 skrev:
Tackar, detsamma måste jag säga
Jag är rätt säker på att 100+ var ett eget märke men som kanske tillverkades av Team Dynamics. Nu verkar dock 100+ inte finnas längre...
Tror jag får ge dig rätt där, har för mig jag sett nåt sånt på nån gammal Bilsporttidning.
Babian skrev:
Samma här, men jag ser f-n inte vad det står. Vi kan inte låtsas att det är Enkei evo 5, dom är ju faktiskt snyggare
Fälgen på den röda Audi 80n är Ronal namnet vet jag dock inte.
Team dynamick motorsport som sagts tidigare om den gråa fälgen.Är den silvrig så heter den 100+ Silverstone.Detta med namnet 100+ och Team dynamicks hängde faktiskt på material och hur rejsig fälgen vara.
Sen den MIM fälgen som är på sidan innan heter Alpine om den är utan centrumlock.Finnt i både 15 och 16" med 5x120 och 15" med 4x100.