Jappp de ska fixas! nått förslag på märke man ska ha gubbe lille elle?
skruffse skrev:
Lägga body på burk i hjulhusen? Om inte gör det, inte sådan på spray utan sådan på burk.
Använd Hagmans och investera i en spruta för deras burkar finns på Snåltema. Lägg sedan ett halvtunt lager i hjulhusen och du kan såklart lacka ovanpå detta sen med billack.
Jag har gjort så på C30ins hjulhus och Forden som står i mitt garage skall göras så på hela undersidan nästa år.
Jappp de ska fixas! nått förslag på märke man ska ha gubbe lille elle?
skruffse skrev:
Lägga body på burk i hjulhusen? Om inte gör det, inte sådan på spray utan sådan på burk.
Använd Hagmans och investera i en spruta för deras burkar finns på Snåltema. Lägg sedan ett halvtunt lager i hjulhusen och du kan såklart lacka ovanpå detta sen med billack.
Jag har gjort så på C30ins hjulhus och Forden som står i mitt garage skall göras så på hela undersidan nästa år.
de låter ju kalas bra dax å åka till uddevalla idag då.
jaa nu har de hänt lite i alla fall! Alla dörrar e ner mattade å bak skärmarna e klara. och imon drar vi igång me kapa lite i bakdörren och fixa klart framskärmarna!
Du breddar ju åtminstone snyggt. Vissa andra får det ju att se ut som de bara satt på en valsad plåtbit. Ska bli skoj att få se det färdiga resultatet sedan, förra versionen var ju bra fin bara den.
Komentar: Du gör ett fruktansvärt jävla fint jobb på en sådan fin volvo De är friskt vågat att bara bygga om den efter all jobb tidigare Motivationen är en tråkig sak tyvär men de är bara bita i. För de blir lätt värt till sommaren 2010 !
Lycka till och detta ska följas
Mvh
Senast redigerat av Masen_Racing (27 december 2009)
Komentar: Du gör ett fruktansvärt jävla fint jobb på en sådan fin volvo De är friskt vågat att bara bygga om den efter all jobb tidigare Motivationen är en tråkig sak tyvär men de är bara bita i. För de blir lätt värt till sommaren 2010 !
Lycka till och detta ska följas
Mvh
Tackar Tackar ruggigt kul att höra! jaa men de blir ju bättre så de e de värt! jaa man tröttnar lite ibland. men sen inser man attt de e tok kul så jaaa ja siktar på 2010 att de kommer bli ett toppen år!
_Wallis_ skrev:
Du breddar ju åtminstone snyggt. Vissa andra får det ju att se ut som de bara satt på en valsad plåtbit. Ska bli skoj att få se det färdiga resultatet sedan, förra versionen var ju bra fin bara den.
//Wallis
Tjena! Tackar tackar! jaa ja diggar inte heller den "nya" breddningen folk för på volvo bilarna. jaa å nu ska den bli ännu finare!