Tjoo! nu är det inte mkt kvar! allt inne i motorrummet är klart men vete fan om man får tilbaka allt rätt sen bara kardan,grenrör och slavcylindern till koplingen kvar! det fixar jag imorgon
Behöver dock hjälp med slavcylindern som sitter på lådan hur får jag bort denna?
Tjoo! lite tyst här tycker jag men nu är allt bort taget! måste dock vänta några dagar så det torkar upp! märkte även att det var ett rost hål i ett stag i framvagnen men då fick jag lite ideer om ställbara stag! hehe får se vad som händer!
hehe okej men huvudsaken är ju att det händer något ju men du, hör av dig om du behöver några delar, har ju en 740 -90 Kombi som reservdelsbil du kan få det billigt Har själv upptäck att kylaren som jag bytte till, inte var hel den heller,,,,,,, Smått irriterande Aja vi får se hur illa det är imorgon Ha det fint och hoppas det går bra för dig med motorn,
hehe okej men huvudsaken är ju att det händer något ju men du, hör av dig om du behöver några delar, har ju en 740 -90 Kombi som reservdelsbil du kan få det billigt Har själv upptäck att kylaren som jag bytte till, inte var hel den heller,,,,,,, Smått irriterande Aja vi får se hur illa det är imorgon Ha det fint och hoppas det går bra för dig med motorn,
MVH VAnd3rsson
haha tråkit kanske här av mig om det är nått då Tyvärr så är inte motorn ur än pappa som ska sköta traktorn har ju alldrig tid!
Nu ni så är motorn ur tog lite längre tid än tänkt men till slut gick det! utan att något gick sönder också tror jag blev en aning mörkt men får kolla över allt imorgon!
Tackar imorgon blir det nog till att ställa in bilen för vintern och börja riva framvagnen! motorn börjar jag troligtviss med i mitten av oktober om allt går som det ska!