Kul det är nån mer som grejjar riktig bil i ämtervik. Såg du kika lite på r-sport klädsel, det är slutsålt på volvo för längesen, men LMR säljer nya. Tror det är de som gjorde klädseln från början som gör dom än, volvo säljer det inte iaf.
Kul det är nån mer som grejjar riktig bil i ämtervik. Såg du kika lite på r-sport klädsel, det är slutsålt på volvo för längesen, men LMR säljer nya. Tror det är de som gjorde klädseln från början som gör dom än, volvo säljer det inte iaf.
Jo har kollat lmr men de kostar ju som sagt men jag har pratat med hällsjö styling som också har dem och där kommer jag att få rabbat på allt jag köper men nu funderar jag på att sätta två sportstolar fram å skin säte bak vet inte riktigt hur jag skall göra
Ja då var alla delar som ska lackas grundade men fan så dåligt generator fästet blev rinigt å konstigt men men motorn skall vell troligtvis ur till hösten så då blir det till att blästra allt
Fästet var ju ganska lortigt så det dränkte jag i avfettning och sen fick han bada
Blev ingen bakaxel heller fanns ingen på skroten jag skulle till så får vell leta vidare!!
Nu är det så att jag ringt runt till alla bilskroter i hela värmland men ingen har nån j*vla bakaxel så det får bli till att renovera den som sitter på!!
Nu är det så att jag ringt runt till alla bilskroter i hela värmland men ingen har nån j*vla bakaxel så det får bli till att renovera den som sitter på!!
Nån som hur man byter packbox ute vid navet?
MVH
Vad ska du ha för axel? Varför byta?
Jag har en från min gamla isbil, men den måste renoveras och ses över innan jag skulle montera den på nån bil igen iaf.
Dock behöver du montera över din gamla diff eller iaf abskrans m.m så hastighetsmätare fungerar med den. Inte helt hundra vad som skiljer.
Nån som hur man byter packbox ute vid navet?
MVH
Vad ska du ha för axel? Varför byta?
Jag har en från min gamla isbil, men den måste renoveras och ses över innan jag skulle montera den på nån bil igen iaf.
Dock behöver du montera över din gamla diff eller iaf abskrans m.m så hastighetsmätare fungerar med den. Inte helt hundra vad som skiljer.
Nej det är så att den jag har nu funka fint men det läcker vid navet så då tänkte jag va lite lat å köpa en ny men nu blir det nog till att renovera denna