3673
Sök

Besikta med Extern Wastegate?

slacker
13 Inlägg
2 december 2009
BergviK_ skrev:
saab_sonett skrev:
Men förstår du inte. Du får inte ändra NÅGONTING på motorn om den är helbilsgodkänd. Du kan få regbesiktning på ett öppet luftfilter om det vill sig illa. Myndigheterna har fokus på miljön nu. De kommer vara hårdare framöver med trimmade bilar. Jag lovar.  Polisen ser kanske ett sätt att komma åt buskörning med att dela ut regbesiktningar. Bilen försvinner från vägarna ett bra tag om den någonsin kommer tillbaka.

Själv så tror jag inte att det kommer att hålla att det i princip inte ska gå att besikta om du byter ut något i motorn som du säger."Det gäller även hojar också då" Vi säger alla användare här på garaget som kör med trimmade bilar + alla som inte är medlem, vadå ska vi skrota alla dom bilarna då eller? Förstår inte vad som ska va meningen.. Om dom nu skulle göra det så tror jag folk kommer köra ändå och då olagligt isåfall skulle allt bli mycket värre om det blir som du säger. Jag själv skulle köra, bara slita av plåtarna då och köra. Kommer definitivt bli lite fler Getaway in Stockholm + Ghostrider filmer som kommer skapas skulle jag kunna tänka mig.

varför skulle det inte hålla det är juh inget som kan fallera för konstapeln å staten dom stoppar dig du får regbes å betala sen ut igen om det går igenom som det ska. annars får du väl plocka den allt till regbes å chansa igen efteråt. och skulle du plocka av skylten så kommer du säkert inte bli stoppad heller.

a girl gagging on my cock doesn't turn me on, but it doesn't make me lose my hard-on either.

Handledare
1 481 Inlägg
3 december 2009
bobby_B skrev:
varför skulle det inte hålla det är juh inget som kan fallera för konstapeln å staten dom stoppar dig du får regbes å betala sen ut igen om det går igenom som det ska. annars får du väl plocka den allt till regbes å chansa igen efteråt. och skulle du plocka av skylten så kommer du säkert inte bli stoppad heller.

Problemet för er är ju att det inte går att regbesikta även om ni sätter dit allt orginal. Biltillverkaren måste lämna ett intyg att bilen överensstämmer att bilen är exakt som när den lämnade fabriken. Och det intyget kommer ni aldrig att få. Ingen tillverkare skriver ett sådant. Därmed är era bilar obrukbara.

Darth Vader
1 644 Inlägg
3 december 2009
TS har ingen bil som är helbilsgodkänd, så varför ens dra upp detta?

Braaaaap?

Sök