Tackar!! Hehe.. Det är ju fortfarande en bil Ska upp med en mer seriös "Lackbox" innan jag fortsätter lacka, lite surt att både slipa och lacka på samma ställe..
Tack!
Ja precis.. Den tar en från punkt a till punkt b åtminstone En lackbox skulle man ha, när jag lacka corollan (även min sambos swift) slipade jag i garaget å lacka utomhus. (ville inte ha damm överallt inne) Men det blev bra resultat ändå. Kolla gärna corollan.
Mvh
Corollan blev ju väldigt fin, såg ett litet dammkorn på framskärmen Ska bli så mycket skönare med en box..
Såg du "bara" ett? Skaffa glasögon kanske, eller starkare hehe Näämen den duger över vintern iaf. Blir omlackering till vår igen.
Den boxen ser ut att bli väldigt bra den Lycka till med resten av bygget. Mvh Thomas
kenth66: Tackar jag för "Behöver 8-10st ", men utsugsfläkt redan fixad
Volvo_Thomas: Hehe, får skaffa de ja Syntes inte på bilden iafall Tackar, ska nog bli bra till slut!
robininfOCUS: Det man ska tänka på är att man vill ha dammet ned mot golvet och ut så fort som möjligt, dvs. övertryck i boxen; men då gäller det att den är tät (Täta för guds skull inte med silikon bara) Ajjemensan, man skarvar ihopp kablarna med eltejp va? ^^ Nedå, en elektriker kopplar den Båda fläktarna kommer kopplas till en brytare, belysning går till den befintliga i lokalen.
De kommer att fästas runt om fläkten på något sätt, antingen med silvertejp eller något annat. Filtret hamnar ju på trycksidan så kommer ej att vara någon risk för att filtret fastnar i fläkten, blir även som ett galler mellan filter och fläkt
_Fredrik: Jodå, den blev faktiskt bra! Tack så mycket! deamo: De fläktarna är det som gör ett förråd till en lackbox om man säger så Underbart, då kan jag regla upp utsuget också :p
der bra ut de där. detta skall följas. jag är själv sugen på o börja lacka lite smått. synd att man inte har nått garage. kanske får muta polaren o få bygga en box i deras maskin hall. får fråga dej o deamo sen om tips=)
der bra ut de där. detta skall följas. jag är själv sugen på o börja lacka lite smått. synd att man inte har nått garage. kanske får muta polaren o få bygga en box i deras maskin hall. får fråga dej o deamo sen om tips=)
Tackar! Går även att regla upp en box i trädgårn, dock lite väl kallt på vintern :p Bara fråga så ska jag hjälpa dig så gott jag kan! :p
Lite bilder på gipsväggarna och en platta under fläkten så luften sprider sig i boxen. Även monterat utsugsfläkten, är dock en ny konstruktion på ramen nu.