ser ut att vara ett fint bygge, men jag upptäckte lite felaktigheter. Du saknar 3 rör i buren för att överhuvudtaget få den godkänd för svensk Drifting, vilken bara är min gissning att du skall köra.
förardörrsöppningen måste ha dubbla nedre rör. :-)
Jo det blir allt drifting för varje slant men inte på den nivån riktigt!! Driftar bara för att det är jävligt roligt ja! blir mest gatebil och andra banträffar
tag o montera ett extra dörr-rör ändå när du nu är igång, så slipper du ju tänka på senare att du inte för tävla alls :-)
ser ut att vara ett fint bygge, men jag upptäckte lite felaktigheter. Du saknar 3 rör i buren för att överhuvudtaget få den godkänd för svensk Drifting, vilken bara är min gissning att du skall köra.
förardörrsöppningen måste ha dubbla nedre rör. :-)
Jo det blir allt drifting för varje slant men inte på den nivån riktigt!! Driftar bara för att det är jävligt roligt ja! blir mest gatebil och andra banträffar
tag o montera ett extra dörr-rör ändå när du nu är igång, så slipper du ju tänka på senare att du inte för tävla alls :-)
Okej.. ska tänka på det men vart är det tredje röret som fattas?
Riktigt roligt projekt, bilen kommer o bli riktigt grym! Saknar uppdatering i tråden bara...
Tack ska du ha! jag håller på med former till huv och baklucka så det är inte så mycket nytt som händer egentligen för det tar ganska mycket tid i sig! men annars väntar jag fortfarande på grejer från pulverlacken som jag aldrig får tillbaka, har väntar i typ en månad nu minst!!? så därför kommer det dåligt med uppdateringar tyvärr!!
Så ska det se ut, blev hur bra som helst ju. Hur gåre annars i garaget?? motorbygge snart?
ja det har gått mest i form gjutning för att jag inte har haft dom här grejerna men nu blir det roligt igen.. ja jag hoppas det blir motor snart men för tillfället så är det ekonomin som sätter stop tyvärr
Så ska det se ut, blev hur bra som helst ju. Hur gåre annars i garaget?? motorbygge snart?
ja det har gått mest i form gjutning för att jag inte har haft dom här grejerna men nu blir det roligt igen.. ja jag hoppas det blir motor snart men för tillfället så är det ekonomin som sätter stop tyvärr
Skall du tävla så får du inte ha bromsvätskabehållarna inne i förarutrymmet. inget brandfarligt får befinna sig i kupen. grymt skönt stuk på fälgarna har du verkligen fått till.