Sånt här är ju nästan lite underhållande! Alltid lika spännande att se hur lång tid det tar innan antingen TS kommer med något bra svar (om den ens svarar) eller tråden blir låst!
Jag tror på alternativ nummer två, för nummer ett känns väldigt avlägset
Eller hur! Hade ju iaf varit bra om man hade haft en bil till en början, och sen kanske kunnat starta en projekttråd med en ungefärlig plan på vad som kommer att hända! Sen kan ju all förändras under färden, vilket det gör för 90% av alla här!
Jag har en växelspaksknopp som jag funderar på att göra ett projekt på så om ts hör av sejj kan vi ju brainstorma lite ihop kanske ^^
Vi kanske kan starta en gemensam tråd? Har en kolv med tillhörande stake passande en Mercury V6 som det kanske går att göra nått ballt med (just nu hänger den bara i gardinstången)
Jag har en växelspaksknopp som jag funderar på att göra ett projekt på så om ts hör av sejj kan vi ju brainstorma lite ihop kanske ^^
Vi kanske kan starta en gemensam tråd? Har en kolv med tillhörande stake passande en Mercury V6 som det kanske går att göra nått ballt med (just nu hänger den bara i gardinstången)
Ja man kanske skulle göra de . Vi kan ju ta en helg och promenera efter nån väg och leta lite bult och skit så vi kommer nånstans ^^
Jag har nummret till Alfons Åberg.. eller hur han nu stavas, tror dock han ligger och sover nu men om ni lägger ihop alla mina siffror som finns på mina regplåtar på bilarna så har ni nummret.. ordningen får ni komma på själva..
Projektet handlar egentligen om kompressorn (det tolkades tydligen som marknadsföring fast att jag inte har något företag ! ) Men det var trevligt och får läsa vilka tankar som rör sig i era huvven