Det var en nolla som skulle leka polis en kväll för nåt år sen, han hade monterat blåa dioder innanför vindrutan som han slog på för att jag körde lite för fort, då höjde jag hastigheten för han låg så när att man inte såg vad det var för bil, lessnar till slut och bromsar, lite för hårt, så han kör in i arslet på mig, jag springer ur bilen och ska läxa upp honom men han drar och jag efter, dock fick han lite för stort förspårng tack vare att jag var ute ur bilen.
Tog regnr och åkte till adressen där ägaren var skriven, det visade sig att det var förarens morsa som stor på bilen, hon bodde inte på adressen utan hade hyrt ut lägenheten till några andra kulturberikare som blev livrädda när jag stod och skrek genom brevlådan.
Forskade lite i ett par dar innan jag hittade egenliga ägaren, åkte dit och stod utanför hans lägenhet och fotade bilen när han tittade ut genom fönstret, fick honom att betala mig 3000 kr för att han inte skulle få pisk, skadorna på min bil åtgärdades med en självborrande skruv i sidan av kofångaren, han däremot hade plåtskador på både huv och skärm + pippad kofångare och ena halvljuslyktan. Jag tror inte att han lekte polis med efter det.
Jag fixar din A/C, skicka PM