strandberg31 Tack ska du ha Det är 760 krängningshämmare fram. 19mm, bak har jag inte tittat. Men det är turbo original iaf Inte renoverat bakvagnen än så inte mätt den
poochie Tack ska du ha. Rikigt roligt att höra
Webbis Hehe ja tu Tobbe. Den "träffen" var inte igår Stämmer bra att 940 fronten precis kommit på Hänt en del sen dess får man säga
Tack för kommentarerna !
Mvh Stellan
wha? 19mm? fram? för jag har ju 22mm på 740in
EDIT: shit va jag måste va dålig på skjutmått heheh jag hade också 19 fram hahah
EDIT: shit va jag måste va dålig på skjutmått heheh jag hade också 19 fram hahah
Jag hade 23mm innan jag bytte krängningshämmare. Måste byta för att kunna byta oljefilter när man rakställer en T5 motor.
Tyvärr fick jag ju reda på att det finns 19-23 av den modellen också. Men när jag fick reda på det hade jag redan pulverlackat min 19mm så kör med den nu
Ja nu har bilen varit på sin första utställning. Hade inte bett om att få ställa ut men när man får chansen så är det dumt att säga nej
Lite blandade bilder bara.
Har även chippat bilen. Autotech gav mig ett riktigt schysst pris på Steg 3 så det var bara att nappa direkt Har problem med att tryckrören inte sitter kvar, men det är väl ett angenämt problem. Går riktigt fint nu
hur kunde du med å sälja denna bil du lagt så mkt tid på?
Tiderna förändras och man blir sugen på annat Ångrar inte att jag sålde den, och aldrig gjort det heller. Även om den inte krångla och allt fungerade som det skulle så kändes det ändå som om jag var klar med bilen.
Köpte mig en S60 istället och ångrar mig inte alls
Händer inte så mycket med S60. Håller på lite smått att uppdatera ljudsystemet till det största som fanns original med 13 högtalare och köper även på mig grejer för att eftermontera parkeringssystem.
Men det är inget högt tempo. Köper på mig grejer allteftersom jag hittar bra priser.