Så det är inte omöjligt att inom en snarframtid och med bra priser att det kan balla ur en gnutta likt detta?
Ska ju aldrig säga aldrig, men tror inte det kommer hända. Väldigt nöjd med bilen, det som jag egentligen bara känner att jag saknar är P-systemet och bättre ljud, men det är ju redan påbörjat. Annars är det nog inget större planerat tror jag
strandberg31 skrev:
Marbu skrev:
får man fråga vad du fick för denna skönhet då?
Den finns på blocket nu för 80k i värmland! Tyvärr har den börjat rosta
Det är han som köpte bilen av mig. Var på gång att börja rosta när jag sålde den. Hade jag haft kvar den hade jag fixat den rosten som var på gång följande vinter, men valde att sälja istället.
Jag sålde den för 85 000 och köpte S60in för mindre än jag fick för 740in. Kändes inte som ett dumt byte att få en nyare bil för mindre pengar
Väldigt fint bygge må jag säga, kändes verkligen väldigt...genomarbetat Tyckte dock att fronten var lite för "fet" jämfört med kjolarna och bakdelen, annars var den klockren!
Väldigt fint bygge må jag säga, kändes verkligen väldigt...genomarbetat Tyckte dock att fronten var lite för "fet" jämfört med kjolarna och bakdelen, annars var den klockren!
Jo det var väl inte riktigt symmetriskt. Skulle egentligen velat ha nån läpp på underdelen och ett utblås på varje sida, men det blev aldrig av
Hade varit kul om någon intresserad köpte bilen och fortsatte bygga på den för det är en bra grund att stå på. För det som är gjort är inte stressmeckat direkt.