tycker vita passar fint till mörka bilar du kan kolla in på min gamla 325 touring
Kul bygge 325 touring är roliga bilar som är bra mkt bättre o rimliga priser på än de övriga som är övervärderade sedan tycker jag att touring oftast är i bättre skick då inte så många yngre vill ha dem men de är bara bra. Inte mkt rost för en gammal e30
nej den var ju som sagt jävligt rost fri för att vara en gammal e30 vilket var anledning till att jag gör iordnong den istället för att avrätta den i vinter men nu står jag här igen utan bruks bil:/ undrar när man ska lära sig
å vad det gäller priserna så e där några touring som ligger ut nu obes å oskattat för rena rån pengarna!!! men dom kommer bara gå upp i pris dessa bilarna då dom börjar bli utrotings hotade;)
Ja de kanske var min då som jag fick till ett bra pris då men en del försöker ju alltid ta ut en massa för diverse skrot. Men jag tror som du att dessa kommer att gå upp i pris då dem inte är vanliga i fint skick mera. Sålde min fina 325 touring 89 till en kompis den är riktigt fin inte rostig eller sönder körd med få ägare. Lenholm heter han på garaget som har den nu om du vill kolla