Hahaha fan vilken rolig tråd. Vad ska man med ett regg nummer till när man redan har dom efter sig då? Köra lagligt å hoppas på att dom inte stannar en?
[PBP 895] Mörgrå Saab 9-5 sedan, två Hellaljus fram, finns i Falun..
Tog fast mig idag...
Hoppas infon gör nytta för ngn annan..
tack!! den kan ja behöva iaf
Samma här
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Hahaha fan vilken rolig tråd. Vad ska man med ett regg nummer till när man redan har dom efter sig då? Köra lagligt å hoppas på att dom inte stannar en?
ja,,eller låta bli att blåsa om dem i okänd hastighet....
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Såg faktist en kille i en 325cab som åkte fast häri sthlm nyligen.. snuten kom i en gammal VW passat ... HAHA skit skojigt när bmw;n skulle dra ifrån passaten då det satt en ung tjej o en ung kille i passaten... han kom inte lång innan dom slog på blå ljusen
Såg faktist en kille i en 325cab som åkte fast häri sthlm nyligen.. snuten kom i en gammal VW passat ... HAHA skit skojigt när bmw;n skulle dra ifrån passaten då det satt en ung tjej o en ung kille i passaten... han kom inte lång innan dom slog på blå ljusen
förutom dom vanliga v70 och 9-5 orna så har dom kört mycket med minibussar på sistone. en vito och en transporter, båda mörkblå med tonade rutor. ofta på nynäsvägen/73an i sthlm.
"The common man i envy, for his ignorance will everlast."
Blev stoppad av en civvare som körde saab 900 turbo, nerlackad, 19tum, stripes tonat osv osv!
Trodde verkligen inte på att han var snut, länge tjattrande och flera titt på hans bricka så vände jag ryggen bara och satte mig i bilen lämna ett fint rökmoln åt han