Så efter lite tänkande och funderande och sånt så kan jag med nästan full säkerhet säga att denna bil kommer att läggas ner helt pga av ekonomiska skäl. Så lill-gerda kommer tyvärr inte synas mer på tävlingar.
(om intresse finns för att köpa nåt i bilen skicka ett meddelande så kan vi diskutera det.)
Sponsorer 2013:BRL.sel B2 audiolDefa.comlMastervolt l
Så efter lite tänkande och funderande och sånt så kan jag med nästan full säkerhet säga att denna bil kommer att läggas ner helt pga av ekonomiska skäl. Så lill-gerda kommer tyvärr inte synas mer på tävlingar.
(om intresse finns för att köpa nåt i bilen skicka ett meddelande så kan vi diskutera det.)
finans kris ??? va ska frun köpa nu då
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Nu är det dags att meddela att det blir en hel vändning på Lill-gerda och hon kommer få spela denna säsong med Efter ett par tunga veckor med beslutet att lägga ner så fick allt en snabb vändning och allt tack vare BRL så 2013 kommer Lill-gerda gå under BRL:s flagga och vara full matad med B2 produkter.
Setupen att börja med ser ut så här: Framsystem: 16st 8" B2 HN8 och 8st B2 Horndiskanter HNTT Slutsteg framsystem: B2 Duo 2*1200rms och B2 Quattro Basar: 2st 18" B2 XC18 dubbla 0,5ohms spolar. Slutsteg: B2 M1v1
detta är det jag vet hittills, grejerna är beräknade att dyka ner om 1-2 veckor så då börjar montering och är grymt taggad till att få börja.
Så efter en kanon dag nere hos BRL Örebro så ser 2013 VÄLDIGT positivt ut Blev en laddning med prylar som fick följa med i bilen hem blev ju så klart tvungen att packa upp och känna,klämma och pilla lite på dom. och passa samtidigt på att ta lite kort som jag tänkte dela med mig av
B2 Es6.1 Högtalare till baklucka
B2 HNTT Horndiskanter
Kenwood BT92 HU:n
B2 Quattro Fyrkanals
B2 DUO Två kanals
B2 M1v1 Mono
B2 Xc18
Enda som saknas är B2HN 8:orna dom kommer om nån vecka. Så nu är man rejält taggad att börja montera
Fy vare ser bra ut!!! Polaren köpte 1 st Xc18 nu å sen testade vi den i 2 ohm på mitt Spl D7 å körde 12V FY abbans vare spelade! Min bil ä hel dämpan men jäklar i min låda vad det flyttade luft å spelade Kommer bli ett sjukt år för din del tror ja hoppas få se den på många träffar!