Subw000fer--92 skrev:
Doggystyle speciale
Leta upp en handduk, halsduk eller liknanade.
Tjejen ställer sig på alla fyra typ på taket lr vafan du nu vill ha henne, Su som kille tar fram halsduken och drar den framför tjejens höfter och kan då ”hålla tyglarna”. På det sättet kan du kontrollera tjejens kropp och hastighet.
Denna ställning är så otroligt skön sexig och dominant, och samtidigt väldigt enkel
~~~~~~~~~~~~~~~~
Spikmattan
http://static.lyckokatten.se/media/2009 … kmatta.jpgDen som vill ha mest stimuli ligger på spikmatta. Partnern kan köra missionär eller rida. Obeskrivlig orgasm Funkar bra i E-klass kombi.....
~~~~~~~~~~~~~~~~
Slavinnan
Extremt bra om du som kille gillar att ha kontroll
placera din *** i hennes röv och knulla henne så hårt du kan, i den här ställningen betämmer killen allt!
Denna ställning är dock liggande, men allt går om man vill
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ängeln ( En till er tjejer )
Den här ställning får dig tjejen att älska mig *host* *host* menade förstås DIN kille ännu mera.
Du som är tjej ska ligga på din kille, det är som missionären fast det är tjejen som ligger på killen.
Han ska ta sina armar runt och samma sak ska tjejen göra om honom, ni ska ligga så tight som möjligt, han ska nu föra upp bena mot henne och samtidigt trycka henne neråt så han kommer så långt in som möjligt, detta ger en extra skön känsla för tjejen.
Sen är det bara att köra på. Desto fortare desto bättre för dig som tjej. Och eftersom han inte kan komma så långt ut så är det här en perfekt ställning för de killar som ofta kommer fort.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
X-Ställningen
En annan "easy-rider ställning" denna var kallad ”en vinnare för ihållande långsamt umgänge” av Alex Comfort, M.D, i hans bäst säljande bok, Glädjen av Sex. Starta helt penetrerad, med henne sittandes i en bakvänd ridställning. Knäpp ihop dina händer i hennes och flytta dem till sidorna av era kroppar. Sedan lägger hon sig bakåt mellan dina ben, som bör justeras till att ni ”saxar” varandra. Långsamma, lediga vickande rörelser kommer att vara tillräckligt stimulering för att ersätta den begränsade rörelse förmågan. Ni kan variera ställningen genom att antingen du eller hon intar en mer sittande ställning.
Nu vet jag inte om ngn redan skrivit gn av dessa ställningar redan då jag inte läst alla sidor.
Hoppas iaf att jag gav er några bra tips!