Jag gör som såh'r att jag skruvar ihop motorn igen för jag lägger dom pengarna på att få klart bilen till våren istället. det kostar en del o köpa nya packningar mm.
Jag har en lucka som behöver ny lack sen fälgar o däck så det springer fort iväg om jag ska fixa motorn med.
Tjena! Va utanför ditt garage ikväll och knackade på dörren men det va ingen som öppnade..tänkte jag skulle ha kikat förbi och pratat lite skit.
//Grannen
Jag va där bara en liten stund o lackade ikväll. Ska ner där imorgon så efter 5 så finns jag dä nere. Jag ska väl inte stänga till helt imorgon så du kan komma in för jag hör inte om nån knacka det gäller o mer sparka för att jag ska höra:D
Crazy snyggt! Blir alltid så inspirerad av att kika på vad du pysslar med i vintermörkret
Tack så mycket;) Kul att du gillar sakerna jag gör. Ja man får passa på nu o göra alla småsaker som man sen inte vill pilla med när bilen ska ut. Jag ska se om man kunde fixa ljudet i bilen med så man inte behöver sitta o sjunga för sig sj (sjunger så illa att bilen stanna för mig)
Ser grymt fint ut! Kan tänka mig att du var väl som ett barn på julafton?
Ja jag sitter fortfarande o ler:D ja detta är redigt fina saker måste jag erkänna. Driftworks håller bra klass på sina delar:)
Håller verkligen med dig om det
Man kan inte titta sig mätt på coilisarna o stagen. Jag är så nyfiken på o se hur bilen är på vägen sen efter en redig hjulinställning. förra året va den som en org 740:P