Marcus_bmwE30 skrev:Tallroth90 skrev:Marcus_bmwE30 skrev:ja det va en bra ide! Tack!!hehe..inga problem de är nog bästa sättet att göra rent mycke fint blir de iallafal det är ju en massa rost avlagringar som sitter där så jag hoppas verkligen jag får ut allt.
Tallroth90 skrev:Marcus_bmwE30 skrev:ja det va en bra ide! Tack!!hehe..inga problem de är nog bästa sättet att göra rent mycke fint blir de iallafal
Marcus_bmwE30 skrev:ja det va en bra ide! Tack!!
Tallroth90 skrev:Marcus_bmwE30 skrev:Tallroth90 skrev:hehe..inga problem de är nog bästa sättet att göra rent mycke fint blir de iallafal det är ju en massa rost avlagringar som sitter där så jag hoppas verkligen jag får ut allt.allt borde du få ut iallafal...du får iallafal ut mer med Diesel än med vatten xD
Marcus_bmwE30 skrev:Tallroth90 skrev:hehe..inga problem de är nog bästa sättet att göra rent mycke fint blir de iallafal det är ju en massa rost avlagringar som sitter där så jag hoppas verkligen jag får ut allt.
Tallroth90 skrev:hehe..inga problem de är nog bästa sättet att göra rent mycke fint blir de iallafal
LeafBox skrev:Blir nog förjävla bra detdär!
Tallroth90 skrev:ja måste ju bara fråga:Pblir den röd som den är eller blir de nån ny och spänande färg?
NOOX skrev:det tar sig sa flickan
LeafBox skrev:Kuuuung. Blev ju hur bra som helst detdär
NismoGTR skrev:gött med SR20 :>