Heyy!! you must be still virgin, wher the fuck's your wife man!!! nej allvarligt talat.. älskar det jag just sett. sjukt arbete blir en premenation på detta utan tvekan!! lycka till.. kommer och kollar till montern på Elmia till våren.
Heyy!! you must be still virgin, wher the fuck's your wife man!!! nej allvarligt talat.. älskar det jag just sett. sjukt arbete blir en premenation på detta utan tvekan!! lycka till.. kommer och kollar till montern på Elmia till våren.
hahaha men varit för mkt i garaget, ja vi syns där
Ah, det blir låst VVT. Synd, hade varit kul om du fått det att funka.
Polaren köpte en V70R -04 i Fredags, och vilket bottendrag det är i den.
nej jag kör kammar utan vvt insugs kam fr v70R -00 avgaskam fr 170hk -04 vill inte chansa på att stumsvetsa nåt som kanske inte håller hittar jag på nån lösning kanske jag byter tibax kammarna
ja de går hyfsat men sj gillar jag inte awd, hade det funnits urkopplingsbar awd, kanske, men inte permanent
Ingen känsla, tappar du kopplingen efter ett tag eller vad?
har fått reda på jag gjort fel på s60r tryckplattan när jag lossnade den man ska låsa den innan man tar av den, då det e specialtryckplatta på just s60r med extra fjädrar o tvåmasse, som inte e lik vanliga nyare v70R eller T5or med tvåmasse så sätter man tibax utan att göra detta blir den stum, gäller endast anv tryckplatta för den e självjusterande, ny e bara sätta dit utan problem man lär sig nåt nytt varje dag
såhär ser s60r/v70r koppling ut, lik men ändå inte jämfört med vanlig R o T5 koppling