3350
Sök

Angående: Karavan till elmia 2010

AGH
22 mars 2010
kaiserr skrev:
hur skriver man pm då så  man har det klart :p  kaiser  : Bmw  e34 525i

Klicka på 850_glt´s profil så ser du att det står "skicka pm" under hans profilbild big_smile

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
22 mars 2010
det går ju inte skicka pm då hans inkorg ä full tongue

AGH
22 mars 2010
tal0n skrev:
det går ju inte skicka pm då hans inkorg ä full tongue

Ahaa, då kanske det kan bli svårt tongue

galen
85 Inlägg
22 mars 2010
jag åker från västmanland ska försöka hinna till mantorp..åker evon:D

AGH
22 mars 2010
wellis skrev:

Fint en till trea wink Hoppas du hinner.cool

galen
85 Inlägg
22 mars 2010
AGH skrev:
wellis skrev:

Fint en till trea wink Hoppas du hinner.cool

borde hinna..fast man är ju inte världens morgon människa tongue

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
22 mars 2010
850_GLT skrev:
ni som anmält er här i forumet har jag lagt in men behöver era namn. Härefter MÅSTE ni skicka PM för anmälan

hallo.

Tänkte bara medela att jag & tjejen hakar på er vid mjölby. åker från norberg i norra västmanland så vi har en bit till mjölby tongue

Käns onödigt att svänga av mot mantorp när ni ändå troligtvis kommer åka förbi mjölby?? smile

åker i audin

PS din inkorg är lite full så det gick inte så bra att skicka PM tongue

/ johan & Kristin
Senast redigerat av Dark_Angel (22 mars 2010)

AGH
22 mars 2010
Dark_Angel skrev:
850_GLT skrev:
ni som anmält er här i forumet har jag lagt in men behöver era namn. Härefter MÅSTE ni skicka PM för anmälan

hallo.

Tänkte bara medela att jag & tjejen hakar på er vid mjölby. åker från norberg i norra västmanland så vi har en bit till mjölby tongue

Käns onödigt att svänga av mot mantorp när ni ändå troligtvis kommer åka förbi mjölby?? smile

åker i audin

PS din inkorg är lite full så det gick inte så bra att skicka PM tongue

/ johan & Kristin

Kul johan smile Då blir det samma lika iår igen då wink

1 278 Inlägg
22 mars 2010
varför inte stanna i mantorp? 5 km mellan. sen om de är dekaler o grejor:)

Street Knight

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
22 mars 2010
syabo skrev:

men jag tror vi kommer först till mjölby så det kändes lite onödigt att åka åt fel håll. fast det är väll inte så långt? kommer nog åka till mantorp iallafall smile

124 Inlägg
22 mars 2010
Dark_Angel skrev:
syabo skrev:

men jag tror vi kommer först till mjölby så det kändes lite onödigt att åka åt fel håll. fast det är väll inte så långt? kommer nog åka till mantorp iallafall smile

Nä, ni kommer till Mantorp först smile

"Heeeeej dåååå"

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
22 mars 2010
iBruce skrev:
Dark_Angel skrev:
syabo skrev:

Nä, ni kommer till Mantorp först smile

haha ja det vart så ändå då smile kanske är lika bra. åker via katrineholm - norrköping - mantorp. kommer vara där runt havl 10 tiden om allt går enligt planerna smile

AGH
23 mars 2010
Dark_Angel skrev:
haha ja det vart så ändå då smile kanske är lika bra. åker via katrineholm - norrköping - mantorp. kommer vara där runt havl 10 tiden om allt går enligt planerna smile

Men om du ändå ska åka via katrineholm så kan du ju komma hit så drar vi samtidigt till linköping vetty wink Så kommer du med från början smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
23 mars 2010
AGH skrev:
Dark_Angel skrev:

Men om du ändå ska åka via katrineholm så kan du ju komma hit så drar vi samtidigt till linköping vetty wink Så kommer du med från början smile

jo men när åker du från katrineholm då? tongue säg en tid du åker därifrån, så ska jag försöka hinna ner dit först smile

AGH
23 mars 2010
Dark_Angel skrev:
jo men när åker du från katrineholm då? tongue säg en tid du åker därifrån, så ska jag försöka hinna ner dit först smile

Tar dryga timmen att åka till linköping härifrån. Så typ nån timme innan man ska vara där åker jag nog smile

947 Inlägg
23 mars 2010
Trådstartare
ursäktar att min inkorg vart full men nu är den rensad. Har inte fått nått svar ang dekaler :S

galen
85 Inlägg
200 Inlägg
23 mars 2010
850_GLT skrev:
ursäktar att min inkorg vart full men nu är den rensad. Har inte fått nått svar ang dekaler :S

Ligg på med dekalerna smile
Skulle va riktigt fint smile

61 Inlägg
23 mars 2010
850_GLT skrev:

Det är bra att rensa ibland! roll Jag skickade dej ett mail i måndags ang om garagedekaler och nu svarar ja igen på det mailet som du skickade förrut till mej!
Senast redigerat av Dennis45 (23 mars 2010)

Audi 90 quattro "Jakari Dream Team"

Räser Förer
386 Inlägg
24 mars 2010
hoppas man hinner få fart i skrothögen tills dess. Om vädret blir dåligt så blir det vinterbilen istället eller audi rs6

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo

Sök