Hur många sthlmare är det som hade tänkt att åka i karavanen? och 850_GLT du kanske skulle kunna skriva på dom som går vart dom komemr från på första sidan alltså allt bilar vore lite kul att se
Åkte med förra året och är nära vän till "Evert", Så jag anmäler mig genom hans lista från katrineholm sen när den kommer upp. För jag antar att ni kommer att köra ihop listorna precis som förra året då allt gick smidigt som fan tills idioten i beemern.
Kul att någon tar tag i karavanen iår. Har fått förfrågan att vara med och planera iår igen. Men tyvärr känner jag inget sug då tiden inte räcker till samt att bilen är såld. Jag skulle rekomendera att ni sätter Martin "Evert" som huvudplanerare av karavanen eftersom han har erfarenheterna sen förra året då vi planerade tillsammans.
Dra nytta av det som hände förra året. Sätt en bil vid utfarten (ledarbilen) som utrustas med huligantuta eller dylikt som man signalerar med vid avfart. Ställ upp bilarna i snygga led och fyll på framåt succesivt.
Men som sagt låt Evert vara huvudplanerare, han vet vad som bör göras.
Jag dyker nog upp i Mantorp bara jag lyckas ragga en plats i en bil
Lycka till gubba!
RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Kul att någon tar tag i karavanen iår. Har fått förfrågan att vara med och planera iår igen. Men tyvärr känner jag inget sug då tiden inte räcker till samt att bilen är såld. Jag skulle rekomendera att ni sätter Martin "Evert" som huvudplanerare av karavanen eftersom han har erfarenheterna sen förra året då vi planerade tillsammans.
Dra nytta av det som hände förra året. Sätt en bil vid utfarten (ledarbilen) som utrustas med huligantuta eller dylikt som man signalerar med vid avfart. Ställ upp bilarna i snygga led och fyll på framåt succesivt.
Men som sagt låt Evert vara huvudplanerare, han vet vad som bör göras.
Jag dyker nog upp i Mantorp bara jag lyckas ragga en plats i en bil
Lycka till gubba!
Jag har redan pratat med Evert och vi ska planera detta ihop. Huligantuta kommer att fixas ev även reflex västar. Moonglade du får gärna vara med i mantorp och hjälpa till. Kan behövas då vi delar ut dekalerna.
de bästa skulle ju vara om man typ ställde en bil för ena infarten så man bara kan åka in i den längst bort o där kan ju en stå med alla dekaler o dela ut dom. de var väl så de var tänkt förra året men ingen följde de:)
Åkte med förra året och är nära vän till "Evert", Så jag anmäler mig genom hans lista från katrineholm sen när den kommer upp. För jag antar att ni kommer att köra ihop listorna precis som förra året då allt gick smidigt som fan tills idioten i beemern.
Folk är nog inte så på tanken av elmia än, är ju trotts allt nästan fyra månader kvar Men om det är som förra året så lär det bli ett jävla pådrag sådär en månad innan elmia när folk börjar bli sugna
Folk är nog inte så på tanken av elmia än, är ju trotts allt nästan fyra månader kvar Men om det är som förra året så lär det bli ett jävla pådrag sådär en månad innan elmia när folk börjar bli sugna
Tänkte bara nämna en idé jag fick när jag satt här å fundera lite på upplägget. Vid avfärden för de inte ska bli ett kaos av de hela kan man ju ordna upp själva uppställningen i led. Och de går ju börja med från att den första bilen kommer. Gjorde en lite slarvig ritning för att visa hur jag menar.
Förklaring på mitt klotter ^^ Den bilen (rektangeln) med rött runt är ledarbilen. Den står ivägen för utfart för alla. Och vid avfärd så kör han först, sedan efter honom följer led 1. och när de ledet är slut hänger led 2 på och så vidare tills leden är slut. så slipper man allt kaos som lätt uppstår när många bilar ska börja åka samtidigt... Vet inte om ni gillar idén . men tror de kan funka iaf...
Jag har förövrigt skickat in en Pm-anmälan till karavanen // Co3ra