Shit vad du är duktig Tony! En annan skulle ge upp efter en dag... Men det är bra att du tränar på din innan du tar dig an min bil. *hihi* Vit med svart tak röstar jag för! Och eftersom att jag är lite småblingig så röstar jag även för pärlemovit. Typ som min S6:a hade. Ser fram emot slutresultatet!
klart ja e duktig de vitter du väl haha Ge upp? va e de för sätt sandra hahaha så kan man ju inte göra heller Vilken av alla bilar vill du ha lackad?
Vit me svart tak är spikat som bilden längre upp. dock blir de nog solidvit o solidsvart fast med klarlack då såklart
Alpinvit är ju självklart isåfall! Men du ville ju inte byta färg på bilen?
Nej jag vet... men ideérna har vart många o fram o tillbaka.. men nu har ja bestämt mej... de tråkiga är att ja måste göra om all maskering o plocka ner alla dörrar o allt... men de e de fan värt i slutet
tråkiga med att byta färg helt måste väl ändå vara typ undersida på huv och bagelucka och hela motorutrymmet? dörrgångarna är ju små potatis?
inge problem... de ska målas invändigt överallt sla iof inte riva ur motorn. men de e ju stor motor me massa plast så de syns inget där ändå haha.. men allt annat ska vara vitt såklart Så troligen till helgen ska allt rivas igen
klart ja e duktig de vitter du väl haha Ge upp? va e de för sätt sandra hahaha så kan man ju inte göra heller Vilken av alla bilar vill du ha lackad?
Vit me svart tak är spikat som bilden längre upp. dock blir de nog solidvit o solidsvart fast med klarlack då såklart
Jag har inte tålamod för sånt... Slipade ner min front förra våren och bara det höll jag på att få tuppjuck på. Finns ju roligare saker att göra. Huven och vingen på Evon skulle behöva ny färg! Iofs hela bilen men det är huven och vingen som är sunkigast. Vi har inte så många bilar kvar nu! Bara min Evo, A4:an, Robertos Evo och E30:in.
Har du några mer planer förutom ny lack?
~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger* Projekttråd
Jag har inte tålamod för sånt... Slipade ner min front förra våren och bara det höll jag på att få tuppjuck på. Finns ju roligare saker att göra. Huven och vingen på Evon skulle behöva ny färg! Iofs hela bilen men det är huven och vingen som är sunkigast. Vi har inte så många bilar kvar nu! Bara min Evo, A4:an, Robertos Evo och E30:in.
Har du några mer planer förutom ny lack?
haha nä de va ju inte så många bilar inte Nä inga mer planer... mkt småsaker som måste göras.. avgas o lite lister o clips o skit som drar iväg... sen ska den in på bes på en gång o så kommer ju skatten o självrisken sen krocken så de får räcka så ett tag framöver
haha nä de va ju inte så många bilar inte Nä inga mer planer... mkt småsaker som måste göras.. avgas o lite lister o clips o skit som drar iväg... sen ska den in på bes på en gång o så kommer ju skatten o självrisken sen krocken så de får räcka så ett tag framöver
Men i somras hade vi ytterliggare 3 bilar...
Ja, det drar iväg med kostnaderna! Många bäckar små...
~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger* Projekttråd
Dagens jobb blev mest att riva all maskering och förbereda för inv lack Blev lite slipning.
pudret på
klossat av bilen... *hoppas den bliv rak och fin*
så. alla dörrar och mesta va maskeringen borta
får spara att maskera in förar "hålet" tills den kommer in i boxen
här blev de en habrovink... orkade inte alls dra ut hela kabel-stammen till bakluckan...
börjar ta sej nu
Nu är det inte alls mkt kvar innan bilen kan rullas in i boxen Mest lite handslipning kvar
Sen ska bara dörrarna maskeras om och allt ska riggas för att sen lackeras
Fick dock lite problem med INV av dörrarna... Blir mkt som maskeras ist för att tas bort. t.ex gummilister som är limmade. tar jag bort dom måste ja beställa nya vilket jag absolut inte har nån lust med... men.. de blir ett senare problem en sak i taget nu