J-immie skrev:
albin_a skrev:
Bjork skrev:
Fråga 1: Länk till Fatlacedekalerna tack!
Fråga 2: Fick du av hjulet sen?
Reg.skylten var ju nästa lika fräck som min
![tongue](img/smilies/tongue.png)
-sök på fatlace/illest på ebay så kommer det upp massa
ursäkta att jag låter negativ, men att köpa fejkade Illest/fatlace dekaler är ju bara ett skämt?!
Man köper ju inte dekalerna för att dem är snygga utan för att stödja och representera en site
man tycker om? Med andra ord så är det som att skita dem i näven när man köper fejkade dekaler?
Utöver det så tycker jag att du gör ett kanonjobb även om det är lite mycket ebay/biltema grejer.
Hoppas du blir nöjd
du låter negativ. det gör du alltid. jag har sett lite inlägg från dig här, då du verkar vara ganska aktiv.
börjar faktist bli lite trött på det
joo de är kanske kopior och ebay och blir det mkt för det är bra grejer. men fatta inte vad det är för mkt biltema, färgen står det ju inte biltema i när man målar eller??
och ebay det är ju samma som allt annat eller vad. fast billigare än i swe
men vem säger att jag inte gillar fatlace/illest. det har du hittat på sjäv! men jag köper de på ebay för det är smidigt att komma åt dem där!
om vi vänder på steken då. du sitter och klagar och klankar på att vissa inte gör si å så.
vad har du gjort me din bil som är så jäkla utmärkande? du använder kanske inte biltema eller ebay.. och det kan kanske kan beror att du gjort tre saker med din bil. om du nu är så duktig varför händer det inget då??
du har sleevs = budget = samma som biltema.
sen har du dragwheels, samma där budget samt kopior.
om du inte gillar andras projekt så sluta skriv då!! jag tror jag har hittat ett ord hör det. "avensjuk"
tack