hejhej!
nu va det ett tag sen det blev ngt uppladdat! har jobbat en hel del då jag har nytt jobb på en lackeringfirma där jag går som lärling! sen har jag även haft dåligt med pengar det senaste så därför har det inte hänt så mkt:D menmen
har funderat mycket på mina fäljar som jag har nu. tyckte de va lite smala då modet ändrar sig! så började leta lite nya fälgar! kolla på splitthjul te bmw då det finns en hel det att tillgå beggat!! efter några dagars letande så hittade jag en uppsättning hjul som suttit på en pontiac firebird som jag gillade. doc samma bultmönster som bmw. ganska slitna men jag ska ju ändå lacka om de så skit samma tänkte jag. gav ett bud och han tog det!
så nu kommer jag sattsa på att få dit de nya hjulen och fixa lacken på bilen denna sesongen och sen kommer motorbygget vänta till nästa säsong. pga att många delar är försenade och min låda är knas så ska byta eller renovera. en diff kommer även hitta ner i lådan!
tänkte även lyfta ur motorn och göra iordning allt ordentligt när jag ändå är igång.
så det är så det ser ut just nu:D
bild från blocket annons! 8,5" fram 9,5" bak och ganska lågt et! Remotec heter märket på dem tror jag!
här lånade jag en bild på google å p-s'ade lite:D kommer bli nice
här har vi luftfiltret som jag köpt. aem dryflow gen2 tilverkat ihop med k&n. 3,5" så ska bygga om mitt intake! sen lackade jag mitt rail i bilens färger!
några bilder som jag tagit får ni me
tack å hej