Detta är bara en idé, om det visar sig att jag är själv från katrineholm och de övriga platserna innan södertälje så kan man ju skippa´t bara
18.00 Kamin & Kakel vid stockholmsrondellen, Katrineholm ca; 18,20 åker vi förbi mackarna på Brog./Kungsv. i Flen ca; 18,35 svänger vi förbi Malmköping och ut på riksväg 53/55 och sedan mot 55an. ca; 19,00 Moraberg/Siba/Elgiganten i Södertälje 19,15 samåkning/kortege från Moraberg 19,30 Kungenskurva
Jag och Lahme kommer alltid på bil träffarna woooooowwwwh syns dära är helt taggad nu fan gäller det. vi har längtat efter våra träffar liksom fy fan ska kolla om jag kan komma med lite mer a bilar och nya ansikten.
Dom som ska åka med från Södertälje kan ju höra av sig på PM eller liknande till mig så har vi en åtminstone som vet på ett ungefär vilka bilar och hur många som ska med så vi inte missar någon.
Dom som ska åka med från Södertälje kan ju höra av sig på PM eller liknande till mig så har vi en åtminstone som vet på ett ungefär vilka bilar och hur många som ska med så vi inte missar någon.
Du kan ju invänta mig iaf, och om vi har tur så kommer jag inte ensam
Du kan ju invänta mig iaf, och om vi har tur så kommer jag inte ensam
Självklart! Men tänkte dom bilar som är från södertälje. Så man har en liten lista på bilar så vi inte missar någon som inte hittar. Men men det där har vi ett tag på oss att fixa ^^