e d någon som ska tvätta bilen på GDS-hallen i rinkeby innan träffen??
rädd att bli av med bilen?
haha nää ja visar dasen så löper dem iväg... hehe ne men tänkte om man ska wash the car innan så kan man ju alltid ladda för en karavan dit från Rinkeby för oss som bor i sthlm iochmed att många som bor "långtbortomstan" kommer i sina karavaner. represent sthlm liksom samtidigt som man tvättar bilen för en billig peng.
Fullt med nya inlägg, fortsätt i den takten Duktiga ni är som ser till att tråden inte dör ut
Det är fortfarande snö ute men får hoppas att det försvinner snart, på måndag så är det 1 mars och vi får hålla tummarna att det blir varmare ute. Som jag sa förut, blir vädret dålig så flyttas träffen med 1 vecka.
//CarpeDiem - Team NS-Crew
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
PLANER ÄNDRADE: Kortegen från katrineholm Åker via Nyköping istället, för att möta upp bilfantaster där, och sedan köra storkortege därifrån till södertälje osv.
TIDER: (preliminära) 17.20 Samling vid Statoil brevid Vasabron. 17.30 åker Katrineholms gänget ca 18.20 Nyköping (PLATS?) ca 19.00 Moraberg/Siba/Elgiganten i Södertälje 19.15 samåkning/kortege från Moraberg 19.30 Kungenskurva
Allt e riktigt grymmt men en sak har alltid fattatas och det tror jag att många av mina grabbar här på garaget håller med och det e lättklädda tjejer, jag menar inte att ni ska komma lättklädda på våren men se till att ni e lättklädda till sommaren tjejer....! Stämmningen blir lite mer som i filmerna
PeaCe!
Jo för vi tjejer kommer ju verkligen dit för att ni killar ska titta på oss.
Självklart, följ gärna tråden för den uppdateras då och då
Kära bilentusiaster, nu är vi inne på mars månad. Gått redan 2 månader sen man startade träff-tråden och snön håller på att försvinna så våren är här snart Får hålla tummarna att vi får en kanonväder Har ni några frågor, skicka gärna ett PM Det går också bra att skriva på träfftråden med frågor, ska försöka svara på de
Senast redigerat av CarpeDiem (28 februari 2010)
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Självklart, följ gärna tråden för den uppdateras då och då
Kära bilentusiaster, nu är vi inne på mars månad. Gått redan 2 månader sen man startade träff-tråden och snön håller på att försvinna så våren är här snart Får hålla tummarna att vi får en kanonväder Har ni några frågor, skicka gärna ett PM Det går också bra att skriva på träfftråden med frågor, ska försöka svara på de
Håller snön på att försvinna? Tycker att det ÖSER ner!