Kan någon se till att den där bussen som spelade galet skön musik är där? OM dom skulle behöva fet musik kan jag bidra med en jävla massa tuuuuung musik.
Vore ju trevligt med BRA musik istället för en jävla massa hopplahoppla som det brukar vara.
Läste i Aftonbladet här om dagen, att man uppskattade att våren infaller den 25 mars (och det har blir vår när det varit plusgrader i sju dagar i rad, sen räknar man att våren börjat när första "plusgrads-dagen" inföll). Så då har ju vädret typ 25 dagar på sig att smälta all snö!
Fast i det här soliga vädret är det ju seriösa sommardäckskänslor, det kan ju gärna få o ta bli varmt också..!
Helvete, bara ca 5 veckor kvar - HUR ska jag hinna med det, förra året var det ju bara SÅ kul fast jag hade kameleonten med vinterhjul på.. Nu lär piskan fram om det ska hinnas
Jag kan tänka mig få bilen fotad (med nakna brudar) hahaha skoja bara
Vadå skoja? klart du ska ha de! jag har redan fixat modeller till min bil!
vi måste stå brevid varandra då ju=) bästa kompis=) haha!
Tar du 635an vore det en ära
Clio-sport skrev:
fan dela med dig nicklas du behöver inte skämmas haha
Nemas problemas, ta en p-plats nära mig så ska det lösa sig
johan_kallman skrev:
Helvete, bara ca 5 veckor kvar - HUR ska jag hinna med det, förra året var det ju bara SÅ kul fast jag hade kameleonten med vinterhjul på.. Nu lär piskan fram om det ska hinnas
Ja det blir väl ett kärt återseende mellan er två i år då
Ser fram emot första träffen för året . Förra året vart ju riktigt lyckad:) Nu får det räcka med snö och hoppas på att sommaren kommer
Kul att du ser fram emot det Man tackar så hemskt mkt Håller med dig men snön håller på att försvinna, fortsätter det med plusgrader i några veckor till så är snön borta
//CarpeDiem - Team NS-Crew
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)