3753
Sök

Polisen ingriper mot smitning och håller fast bilen med bilen. Bokstavligen. (Bilder)

Elektriker
1 138 Inlägg
7 januari 2010
nu har jag ny bakgrundsbild.. fan va nice.. att svenska polisen våga.. dom var nog jävligt förbannade på han och hade precis kollat på cops haha:P

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
7 januari 2010
_Wallis_ skrev:
AcesHigh666 skrev:
Bra jobbat! skit ska skit ha så är det bara... oavsett om det var grovt brott eller inte, är man så dum att man försöker smita så får man skylla sig själv.

Mkt bra insats tycker jag!

Och du kalla dig "Aces Hige 666" Aces Hige of text tv eller? tongue haha

??? hmmneutral

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

1 464 Inlägg
7 januari 2010
Sjuka bilder, såg bilderna på Fotosidan.

Polisbilen gjorde en skarp u-sväng och knuffade av bilen av vägen. I Audin satt två drogpåverkade tjuvar som polisen hade jagat från Gävle. Under tiden lyckades Joen ta 41 bilder på händelsen, som han vid ett senare tillfälle skickade till Expressens fototävling "årets bild 2009".

Mer bilder samt lite kort från killen som tog fotona; http://www.fotosidan.se/cldoc/40776.htm

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

Meister
6 763 Inlägg
7 januari 2010
Man kanske skulle skaffa sig en xc70 iaf nu när man har sett att de går att köra över andra bilar. Dags att snutarna får en ordentlig "push bar" som de har i usa

2 624 Inlägg
7 januari 2010
Gävleborgspolisen är vild! lol

1 489 Inlägg
7 januari 2010
AcesHigh666 skrev:
_Wallis_ skrev:
AcesHigh666 skrev:
Bra jobbat! skit ska skit ha så är det bara... oavsett om det var grovt brott eller inte, är man så dum att man försöker smita så får man skylla sig själv.

Mkt bra insats tycker jag!

??? hmmneutral

Förstår inte heller..?

• Även den starka måste ta i när han skiter

1 948 Inlägg
7 januari 2010
MarcusL skrev:
AcesHigh666 skrev:
_Wallis_ skrev:

??? hmmneutral

Förstår inte heller..?

nej  fattar nada wink

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

4 506 Inlägg
7 januari 2010
MarcusL skrev:
AcesHigh666 skrev:
_Wallis_ skrev:

??? hmmneutral

Förstår inte heller..?

Aces Hige = Herre på täppan typ + 666 fick jag till att Herren på täppan i helvetet = värsting smile
Men det var lite väl långsökt i detta fallet kanske smile haha lol

Kan du andas kan du dö.

1 948 Inlägg
7 januari 2010
mjo big_smile tog ju aceshigh för att jag gillar maiden och det är en bra låt.. sen var ju det upptaget så jag la till 666 ^^

371 Inlägg
7 januari 2010
_Wallis_ skrev:
Står en fång transport bil där också.
Det är inte ofta polisen sätter sina bilar till så denna killen/tjejen har nog varit riktigt busig smile

vart står fångtransporten ?: Ptongue

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
7 januari 2010
tycker polisen borde börja bygga monstertrucks av deras bilar men de lyckas ju bra med normal låga volvos med=D

4 506 Inlägg
7 januari 2010
lindstrome skrev:
_Wallis_ skrev:
Står en fång transport bil där också.
Det är inte ofta polisen sätter sina bilar till så denna killen/tjejen har nog varit riktigt busig smile

vart står fångtransporten ?: Ptongue

V70in, Den gråa med gröna ränder.
Iafa så de vanliga fång transporterna är dekorerade, Fast det brukar ju vara VW skåpbilar.
Senast redigerat av _Wallis_ (7 januari 2010)

Kan du andas kan du dö.

Fotograf
316 Inlägg
7 januari 2010
Det var två drogpåverkade tjuvar i bilen.

Polisen 1 - Äckliga pundare 0

www.rp-photography.se
roger@rp-photography.se
076-5787880

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
7 januari 2010
Tycker faktiskt fotografen borde nämnts vid namn i den här tråden också. Han heter Joen Jarl.

"Det var den 28 april i år som Joen åkte bil tillsammans med tre kompisar mot Hudiksvall. Joen studerar farkostteknik på KTH i Stockholm och vid tillfället var han på väg till ett studiebesök. En Audi i snabb hastighet dök upp på vägen - tätt följd av en polisbil - och Joen började att fotografera.

Polisbilen gjorde en skarp u-sväng och knuffade av bilen av vägen. I Audin satt två drogpåverkade tjuvar som polisen hade jagat från Gävle. Under tiden lyckades Joen ta 41 bilder på händelsen, som han vid ett senare tillfälle skickade till Expressens fototävling "årets bild 2009".

Nu har Joen Jarl, 24, vunnit årets läsarbild och därmed 71 717 kronor."

Den texten och mer om händelsen finns på länken som även postades ovan:
http://www.fotosidan.se/cldoc/40776.htm

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

1 464 Inlägg
7 januari 2010
Vivendi skrev:
Tycker faktiskt fotografen borde nämnts vid namn i den här tråden också. Han heter Joen Jarl.

Grrr... mad

MrJAM skrev:
Sjuka bilder, såg bilderna på Fotosidan.

Mer bilder samt lite kort från killen som tog fotona; http://www.fotosidan.se/cldoc/40776.htm

wink

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

4 682 Inlägg
7 januari 2010
Snyggt gjort smile.

712 Inlägg
7 januari 2010
This is what happens when you listen to Slayer while on duty..! lol

Volvoskadad
6 017 Inlägg
4 767 Inlägg
7 januari 2010
Känns ovant att se bilder på att sånt här händer i sverige! Hade det varit i USA hade jag inte varit det minsta förvånad. Men gött att dom sätter hårt mot hårt! Hårdare tag mot pundare och banditer! smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök