PREMIÄREN ÄR AVKLARAD!!!
Idag körde vi på Kinnekulle, Dagen med stort D hade kommit. Jag var smånervös när jag körde ut på banan, Efter 4 jättelugna varv gick jag in i depån och kollade så alla bultar satt fast och kikade lite almänt. Det var grönt ljus för att åka ut. Allt satt fast!
Vilken feeling det var i bilen! Och ljudet av en maxande Femma är ju sinnesjukt!
TYVÄR kom jag bara ett till varv sen skar lådan och det var dags att packa ihop och åka hem redan kl halv tio på morgonen.
Anledningen var enkel. Jag hade glömt att fylla på växelåds olja.... Väldigt tråkigt då vi hade en hel dags körning framför oss.
Mina övriga intryck av bilen är att den är underbar! Vi skall utmana om titeln iår. Lita på det!
Picturitas
Mina nya feta öhlinare! Underbara!Bilen är färdig! Redo för att sulas på och ut och åka!Bakifrån, dock saknas vingen, den är inte levererad ännu.Anledningen till att det inte har uppdaterats på länge är för att den här bilen har oxå tagit lite tid!
Körde test igår (fredag) på Falkenberg. Det gick utav bara fasen, riktigt nöjd med testet!Nu blir det till att köpa en ny låda och byta den. Som tur är för mig så ställer " motordanne" upp och byter lådan för mig! Undebart. Premiären går 1 maj, Antagligen hinner vi inte testa så mycket innan dess så det blir ett oprövat kort rätt in i hetluften. Kan även kallas att slå från underläge. Sånt gillar jag!
Mackan