HÄRMED FÖRKLARAR JAG BILEN FÄRDIG!
På slutet kändes det faktiskt som den aldrig skulle bli färdig! Men äntligen.
Det finns så vansinnigt många människor som har hjälpt till med bilen på ett eller annat sätt som man vill tacka, men det finns speciellt tre stycken personer som har sett till att bilen blev färdig.
Marko- Min chef även ägare till bilen.
Pappa- Ställt upp varje gång, helt otroligt att bilen är byggd, vi bytte inte däck själva förut.
Danne (DA Motorsport) Daniel gjorde motorn och hela veckan innan kinnekulle testet tok meckade han varje kväll för att jag skulle köra. När lådan sedan rasade så ställde Danne upp och bytte den direkt. Underbart.
Jag skulle säkert kunna fortsätta oändligt med namn men lite av rädsla för att glömma någon så stannar jag här. Men till alla som har varit med och byggt. STORT TACK eran hjälp har varit ovärdelig.
Deadlinen vi hade satt den till 1 april höll inte riktigt. Till stor del berodde det på att vi väntade på delar alleldes för ofta(som aldrig dök upp) Våran orutin på byggnation var givetvis en annan orsak, hade vi gjort om det idag hade vi halverat tiden. Det är jag säker på. Men skit samma jag hann ju till premiären
Race premiären går som sagt i helgen och vi hoppas först och främst att bilen går hela helgen utan problem gör den det så siktar vi på pallen. Det är en bit upp dit men det skall vi klara. Åtminstonde någon gång under året.
Återigen stort tack!
En bild på mig innan race. Jag är taggad!Mackan