När det äntligen blev plusgrader och lite snö smälte bort, då vänder det direkt och blir 6- grader och rena rama ishalkan :S hoppas solen vill titta fram lite extra denna veckan som kommer
Först nu börjar man se en liten ljusning i detta kalla vinterväder, vi hade ju till och med lite sol här nere i Skåne nu i helgen. Nu väntar dock ett nytt snö oväder som skall dra in under måndagen, men sen visar det regn på prognosen resten av veckan. Torra vägar och lite sol känns inte allt för hopplöst den 9e april ändån tycker jag, vi får hålla tummarna.
Tänkte passa på att låna tråden lite om det är ok. Letar garage men har än så länge inte haft turen att finna ett, verkar vara ganska slutna kretsar här i Ystad som är svåra att nå in i. Skulle behöva hjälp med att hitta ett garage (gärna entusiast garage) här i Ystad med omnejd. PMa gärna om ni har något att erbjuda
Tänkte passa på att låna tråden lite om det är ok. Letar garage men har än så länge inte haft turen att finna ett, verkar vara ganska slutna kretsar här i Ystad som är svåra att nå in i. Skulle behöva hjälp med att hitta ett garage (gärna entusiast garage) här i Ystad med omnejd. PMa gärna om ni har något att erbjuda
Om inget annat så lär vi ses och höras i sommar!
Mvh, Jens D.
Då är vi iaf minst 4 i samma sits Har också letat febrilt nu..
Nu på torsdag kommer jag länka till/lägga upp en PDF jag kommer att få/dokument med just sidan som kommer med i tidningen Österlenmagasinet om YstadTräffen