Mjo som "långväga" deltagare så får man väll säga att man va på skapligt många träffar förra året! Iår kommer vi såklart köra ännu hårdare än förra året!
Mvh Fidde
ännu hårdare? haha då ska jag definitivt byta koppling innan, men jag kommer!
Mjo som "långväga" deltagare så får man väll säga att man va på skapligt många träffar förra året! Iår kommer vi såklart köra ännu hårdare än förra året!
Mvh Fidde
ännu hårdare? haha då ska jag definitivt byta koppling innan, men jag kommer!
Skulle inte du byta bil?
/Fidde
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Det e ju bara typ 3 månader kvar. Får väll snart börja veva igång bilen nu så den blir varm. Någon som har en vev över
Får väll se om "NÅGON" kör med hyrbil i år igen
haha ja också får vi se om någon kör med trasig toppackning i år igen! haha jag hade iaf värsta vrålåket till lånebil ju... NOT!!!! haha hoppa fan inte det blir samma sak denna sommaren!
Tänk på farten när vi står pakerad på värdensände så det inte blir som sist full gas förbi folket.
Längtar!
Ja för fasen, inget inspirerat körande på den där vägbiten tack. Isåfall behöver vederbörande inte vända där vägen tar slut. Körning sker inte där och det hoppas jag folk både kan förstå och respektera.
Glöm inte boka tvätt hos Jill nu innan träffen så bilen är krispigt blänkande. Månne de bli mängdrabatter och liknande i framtiden? Hade varit perfekt att bara stanna till lite snabbt innan träffen. Mycket vinterskit som måste av bilen.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Tänk på farten när vi står pakerad på värdensände så det inte blir som sist full gas förbi folket.
Längtar!
O tänk gärna på att de som inte ska vara med på några omkörningsövningar kan ju låta bilen stå kvar där o gå 50 meter istället.. Det är säkert folk som redan tänkt på detta inför i år men det tål att upprepas