när jag tog körkort skulle min 740 116hk kosta mig 15 000 om året billigaste var 12, en V70 2,5T skulle kosta 25 000 om året fullförsäkrad ? hur ska man kunna få bonus om man inte har råd å försäkra en 740 ens ? Lätt å siitta här å va stor i truten när man är äldre å har billigare försäkring tror ingen här skulle köpa en V70 elr liknande bilar om man var tvungen å betala 25 000 i månaden ?? Tänk lite va å sen att försäkrings premierna stiger är för att folk som inte borde ha körkort har, bara för att man e äldre kör man inte bättre, jag är 21 kör lastbil 8h om dagen, sen ja gick ut skolan har ja kört lastbil/traktor varierat och nu i ett år har ja kört lastbil, jag planerar min körning 20ggr mer än min far som är 40 och min morfar som e 60 å jag kan garantera att dom flesta över 30 år aldrig har kört eco körning ens så vem är det som kör över sina förmågor igentligen ?
Volvo bygger traktorer, Saab bygger flygplan. Jaha vad har det med saken att göra ? inte fan ska du väl flyga med bilen eller hur ? Därför e Volvos växellådor bättre än saabs :D