som det är nu så kan man troligen inte ens ta sig till sjön via grusvägen med tanke på all snö efter stormen, jag hade då inte försöka med en vanlig personbil iaf.
nu till helgen blire inget för oss, men nästa söndag så kommer vi med min nya leksak lovar jag :-)
Vilket vi tackar för Tom Volvo_Peppe, skickar pm till dig med min mail så kanske du kan slänga över dom bilderna du knäppte på den röda audi coupen... Btw, schyssta bilder du tar!
Det är ett helvete å ta sig ner till sjön som vägen såg ut idag så ni bör nog vara minst två om ni ska leka. annars nere på sjön var det sjukt roligt fast att det inte var rent och fint så fungerade det väldigt bra med tejpad handbroms å tråkig framjulsdrift.
Tur vi hade linor med oss för jag fick dra upp pappa 5-6 gånger och han fick dra upp mig 2-3 gånger ifrån snövallarna.
Fina bilder ni tagit, säg gärna till ifall ni ska åka mer nån dag, h3erox@gmail.com .
Självklart blir det körning där om banan plogas, man får ju se isens skick men den har ju stått hela förra veckan och vad jag har hört var där ingen större aktivitet denna helgen. det hade ju tyvärr gått upp vatten på banan men hoppas detta har frusit
Vädret ser strålande ut för körning 10 minusgrader och uppehåll soligt och fint, perfekt väder att fotografera.