3023
Sök

När skrattade du senast??

12 Inlägg
15 augusti 2006
#61
jag skratte nyss för ungefär 1 timme sedan när jag kollade på denna video..
http://www.youtube.com/watch?v=c8Ot8-Lj-Ss
Otroligt rolig skratt han har..tongue

425 Inlägg
15 augusti 2006
#62
HAHaha.....det roligaste skratt jag har hört på länge



HA                  HA                 HA

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

1 854 Inlägg
15 augusti 2006
#64
Senast jag rågarvade va i helgen.
På väg hem från en fest så gick jag polarna och brorsan hemmåt, och påvägen hem så sparkade brorsan till en blomma (vet inte varför) men iaf den flög upp i luften och rakt i huvet på mig, så klockren träff alla började asgarva, slutade med att jag låg på marken o tokgarva smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
15 augusti 2006
#65
måste nog  vara för några år sen när jag farmor å farfar va i sthlm, ja å farfar orkade inte vara kvar i butiken när farmor kollade på kläder, så vi gick ut å satte oss och vänta, det var mitt i sommaren å det kommer en översminkad tant i päls som pratar i telefon samtidigt som hon går med en liten knähund i koppel, hunden går fram till oss och luktar å viftar på svansen, jag sträcker ut armen å ska börja klappa hunden, snabbt som fan säger tanten till hunden -Nej, kom nu, inte pinka på turisterna!

oojääävlar vad vi skrattade då ^^

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Fartglad
336 Inlägg
15 augusti 2006
#66
Jag var på kräftskiva, då var det en av kvinna som poppade en champagneflaska rakt upp i luften och alla undrade vart korken tog vägen... efter ca 4 sekunder landade den rakt i skallen på henne. big_smile
Senast redigerat av TobLju (15 augusti 2006)

Power without Quattro is useless!

allt över 4 är bra
9 Inlägg
15 augusti 2006
#67
vet inte om jag hade så kul åt detta men ni andra kanske har det...vad vet jag. Jag å min sambo hade ett hejdlöst hårt kn*** ( missionären) , varpå jag kliver av för att snuska mig lite( lägga satsen i munnen) tar ett litet för långt kliv åt höger å ramlar ner för sängkanten på golvet, på ryggen. det gjorde ont, orgamsen kom av sig å plötsligt blev det bara varmt å klibbigt på magen.

Så går det när man försöker leka porrstjärna, med andra ord man är väl ett enda stort skämt.

guuuu va gött!

2 652 Inlägg
15 augusti 2006
#68
lavmajaudi skrev:
vet inte om jag hade så kul åt detta men ni andra kanske har det...vad vet jag. Jag å min sambo hade ett hejdlöst hårt kn*** ( missionären) , varpå jag kliver av för att snuska mig lite( lägga satsen i munnen) tar ett litet för långt kliv åt höger å ramlar ner för sängkanten på golvet, på ryggen. det gjorde ont, orgamsen kom av sig å plötsligt blev det bara varmt å klibbigt på magen.

Så går det när man försöker leka porrstjärna, med andra ord man är väl ett enda stort skämt.
haha en del av de där behövde man kansek inte veta smile

906 Inlägg
3 maj 2008
#69
Innan idag:P

=)

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
3 maj 2008
#70
Idag, var och såg Johan Glans i Helsingborg. big_smile

Smoke Tires Not Drugs.

Varningar. 36
1 200 Inlägg
3 maj 2008
#71
http://www.youtube.com/watch?v=YwgxiUbD … re=related <- HAhahahahhahahahhaa så jävla bra! big_smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Svindåre
1 433 Inlägg
3 maj 2008
#72
nyss när jag kollade på Prison break, när michael lurar in gretchen in i ett museum, med metalldetektorer.. aja ni förstår om ni sett avsnittet smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

71 Inlägg
3 maj 2008
#73
ikväll åt filmerna på farfarsfilm.se , så härliga så ;D

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
3 maj 2008
#74
för nå timmar sen då jag var nere hoss widell å hjälpa han med amazonen då han sura granna kom ut å glodde som satan som vanligt

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

4 299 Inlägg
3 maj 2008
#75
Får mig ett gott skratt rätt ofta i skolan tongue

Men senast som inte va i skolan va nog nån månad sen när jag såg "Achmed, the dead terrorist" för första gången, ooh jäävlar va roligt de va tongue


turbojohan
3 maj 2008
#76
Ja det var senast idag när vi var på väg ut till en rallysträcka. Vi körde förbi en liten vit skylt som det stod "Skitvägen" på.

Evolution Garage
1 299 Inlägg
3 maj 2008
#77
senast svenska polisen uttala sig officiellt

Sky´s the limit...

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
3 maj 2008
#78
idag när tjejen och hennes kompis satt och asgarvade i bilen och insåg att hennes kompis låter som en hes åsna när hon garvar big_smile

Vilket jävla drag :)

3 113 Inlägg
4 maj 2008
#79
igår förlängde jag nog livet med en dag! big_smile dock har man ju blivit ett år äldre idag hmm knepigt det där

Semper Fi

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
4 maj 2008
#80
När jag o mina polare startade moshpitten på lillasysters spelning i helsingborg- the tivoli i fredags... fyfan vad folk ven till häöger o vänster.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !


Sök