Häddie Häddi, rolit att nåra frön tjörn också hiittar hiit. DI va la rolit detta.
Ska bli sköj å se hur alla bilar skall få plats, ni lär ju får parkera på lastbilsparkeringen, fast det kanske redan var bestämt. Får ta å läsa första inlägget igen tror jag.
Häddie Häddi, rolit att nåra frön tjörn också hiittar hiit. DI va la rolit detta.
Ska bli sköj å se hur alla bilar skall få plats, ni lär ju får parkera på lastbilsparkeringen, fast det kanske redan var bestämt. Får ta å läsa första inlägget igen tror jag.
Fan vad jag blev förvirrad när jag läste vad du skrev XD
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
i vilken hastighet kommer karavanen att färdas i? för jag vettefan om jag vill ligga så mkt mer än 100 med min gamle taunus... den kanske ramlar i bitar ....
det finns minst 100 bilar som inte har skrivit upp sig kan jag lova. XD
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Jag är ny på detta med karavanåkande till elmia. Hur är det med radio och grejer? Jag har ett par walkie-talkies i 1000kr-klassen. Är de nåt å ha?
Priset på radio spelar inte så stor roll när det är dessa korta avstånd mer om du kan få in rätt kanal/frekvenz.. Finns väl från ca 200:- o upp till hur mycket som helst