2415
Sök

Angående: Isåkning Uppsala län?

164 Inlägg
20 januari 2010
Trådstartare
#1
Tjena. Börjar bli enormt sugen på att ta ut nya bilen på isen. MEN jag står inför ett problem, Jag kan inte kolla någon av isarna då jag är för inkompetent för det. Så om du och dina vänner har nån isbana uppkört inom en 5 mils radie om uppsala, Som man kan åka på utan att vara orolig, Skriv gärna vart och när ni tänkt åka, och om ni inte vill ha sällskap så får ni gärna skriva vart och när ni ska åka så kommer jag dit när ni inte är där=)


132 Inlägg
20 januari 2010
#2
Vängsjön i Gottröra har vi åkt på 2 helger i rad nu, men har ju kommit ny snö så hoppas han som plogar styr det till helgen lr på lördag...

164 Inlägg
23 januari 2010
Trådstartare
#3
Okej, ska åka dit och kolla imorgon:) Inga fler ställen?


stahre
27 januari 2010
#4
Tämnaren utanför Harbo har du en bana på, eller i alla fall alla tidigare år, har inte vart där nå i vinter

2 Inlägg
3 februari 2010
#5
Vi kör sändagar på en sjö i rånes (almunge) men inge skrothögar och de är krav på isdäck. 100:- kl 10-16.


132 Inlägg
3 februari 2010
#6
Janssons skrev:
Vi kör sändagar på en sjö i rånes (almunge) men inge skrothögar och de är krav på isdäck. 100:- kl 10-16.

vilken sjö är det?, vare där en bil gick igenom för ett par veckor sen? smile

164 Inlägg
10 februari 2010
Trådstartare
#7
Janssons skrev:
Vi kör sändagar på en sjö i rånes (almunge) men inge skrothögar och de är krav på isdäck. 100:- kl 10-16.

Har ingen skrotbil direkt men däremot inga isdäck. men sproilans nya vinterdäck:P
Och ligger inte rånäs närmare rimbo än almunge?
Senast redigerat av Sebus (10 februari 2010)



Sök