2461
Sök

Angående: Allmän isträff vid roxnäs Falun !!

Girls go fast
893 Inlägg
26 januari 2010
Vill bara påpeka att om NÅN tror att jag känner/vet vem som äger/ädge den gröna volvohärken så gör jag INTE det. Hade jag vetet vem är är hade jag sagt åt personen att ta bort sin bil/lik omedelbart.

Ses på lördag om inte de inträffar nå trist. smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

987 Inlägg
26 januari 2010
Hoppas även de som inte hänger här på garaget inser att man inte ska åka på banan nu när det är vatten på den. då är det slut åkt sen iaf.. ^^

i like it load

Girls go fast
893 Inlägg
26 januari 2010
pippaaN skrev:
Hoppas även de som inte hänger här på garaget inser att man inte ska åka på banan nu när det är vatten på den. då är det slut åkt sen iaf.. ^^

Nej Emil och alla andra, jag ska inte åka på isen imorn. Blir att träna å acka med släp ist. Utnyttja pappa lite wink

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

987 Inlägg
26 januari 2010
_Zuperior_ skrev:
pippaaN skrev:

Nej Emil och alla andra, jag ska inte åka på isen imorn. Blir att träna å acka med släp ist. Utnyttja pappa lite wink

Var inte dig jag menade, menade alla. framför allt dom som inte är på garaget, dom som hänger här tror jag inte kör på isen nu.

i like it load

Dalarna
156 Inlägg
26 januari 2010
jag var där för ett tag sen, såg att ni hade laggt för snöklumpar hoppas alla fattar att man inte ska ut på banan då!

Dalarna

987 Inlägg
26 januari 2010
Hehe, vi tog vad vi hade och fick tag i! big_smile haha det var ingen som hade åkt ut vad du kunde se va? smile

i like it load

Dalarna
156 Inlägg
26 januari 2010
hehe fiint. ne inte då iaf smile

Dalarna

Byggare Behm
562 Inlägg
26 januari 2010
pippaaN skrev:
Den totala tjockleken är MINST 3dm. Några av hålen vi gjorde var det säkert 4dm is på. Hoppas alla kan låta bli banan nu så vattnet får frysa till! smile

Låter guld, hoppas på att det inte kommer ned flera dm snö imorn som det finns risk för, då kan det bli moddigt värre, iofs bra för min del som åker icke dubb och 4wd..

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.

987 Inlägg
26 januari 2010
_Jonex_ skrev:
pippaaN skrev:
Den totala tjockleken är MINST 3dm. Några av hålen vi gjorde var det säkert 4dm is på. Hoppas alla kan låta bli banan nu så vattnet får frysa till! smile

Låter guld, hoppas på att det inte kommer ned flera dm snö imorn som det finns risk för, då kan det bli moddigt värre, iofs bra för min del som åker icke dubb och 4wd..

Är nog ingen fara så att det kommer snö. Det var en ishinna där vi hade upp vattnen redan innan vi åkte! Hehe, isen var riktigt hal. min slö40 brukade få jobba lite för att släppa på 4an, nu var de inga problem (=

i like it load

RuneWebradio
27 januari 2010
Det låter skitbra att ni fixat banan. Jag va rädd för att ingen hade tagit hand om den. Vi syns på lördag mina gasglada vänner.

1 335 Inlägg
27 januari 2010
Man kanske skulle vart dit ikväll eller i morgon å försökt skotta av snön där ni haft på vatten för att förbättra frysningen?

204 Inlägg
27 januari 2010
Trådstartare
OphanWitehall skrev:
Man kanske skulle vart dit ikväll eller i morgon å försökt skotta av snön där ni haft på vatten för att förbättra frysningen?

japp vi ska dit snart igen  :-D

They say pain is just weakness leaving the body. God damn, I'll come back stronger than ever!

230 Inlägg
27 januari 2010
NÅGON jävla mupp har varit och kört på banan! Riktigt dålig stil måste jag säga!
Totalt jävla respektlöst!
ni får ursäkta mitt ordspråk, men om vi ska kunna laga detta så lär vi knacka bort den trasiga isen och börja om..

*suck* sad

Var dig själv, alla andra är upptagna!

204 Inlägg
27 januari 2010
Trådstartare
LaRoos skrev:
NÅGON jävla mupp har varit och kört på banan! Riktigt dålig stil måste jag säga!
ni får ursäkta mitt ordspråk, men om vi ska kunna laga detta så lär vi knacka bort den trasiga isen och börja om..

*suck* sad

japp, jag ska åka dit när jag hämtat min Lmm till bilen. blöt om fötterna och iskall idag igen  :-/ 
Idioter!!!!!!!!!!!!!!

They say pain is just weakness leaving the body. God damn, I'll come back stronger than ever!

230 Inlägg
27 januari 2010
Antihero skrev:
LaRoos skrev:

*suck* sad

japp, jag ska åka dit när jag hämtat min Lmm till bilen. blöt om fötterna och iskall idag igen  :-/ 
Idioter!!!!!!!!!!!!!!

hör av dig då innan du åker dit då, så kan nog ja å batta hänga på.. ta stövlar idag.. ni kommer ju bli sjuka sad
batta skulle leta reda på nå mer skrot som man kan spärra av med..

The Joker,
463 Inlägg
27 januari 2010
vrf inte leta rätt på ett kravallstaket som står nånstans bara och plocka dit?;D

pappa har en Bensindriven pump som pumpar 150L/min men den saknar sugslagen samt andra slangen, men utgående slang duger med vanlig vattenslang den ingående ska helst vara armerad så den klarar suget vi får använda den om vi vill smile

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3

230 Inlägg
27 januari 2010
Jokern023 skrev:
vrf inte leta rätt på ett kravallstaket som står nånstans bara och plocka dit?;D

pappa har en Bensindriven pump som pumpar 150L/min men den saknar sugslagen samt andra slangen, men utgående slang duger med vanlig vattenslang den ingående ska helst vara armerad så den klarar suget vi får använda den om vi vill smile

jaa, ni pojkar får prata ihop er angående det där, jag är bara med för moraliskt stöd ^^ haha nej då, men vi får försöka ta det lite tidigare idag, så att de inte hinner bli så mörkt..

1 335 Inlägg
27 januari 2010
LaRoos skrev:

*suck* sad

man kan ju undra om det är någon helt ovetande som vart ut å kört eller om det är någon som gör det BARA för att förstöra....

230 Inlägg
27 januari 2010
OphanWitehall skrev:
LaRoos skrev:

*suck* sad

man kan ju undra om det är någon helt ovetande som vart ut å kört eller om det är någon som gör det BARA för att förstöra....

man tycker ju att ryktet borde ha spridit sig att vi har försökt fixat banan.. man spärrar ju inte av utan någon anledning..
eller så var det någon jubelidiot som skulle kolla om det hade fryst klart..

1 335 Inlägg
27 januari 2010
LaRoos skrev:
OphanWitehall skrev:
LaRoos skrev:

*suck* sad

man tycker ju att ryktet borde ha spridit sig att vi har försökt fixat banan.. man spärrar ju inte av utan någon anledning..
eller så var det någon jubelidiot som skulle kolla om det hade fryst klart..

Det jobbiga nu är ju att det snart har kommit 10cm snö också...

Sök