3795
Sök

Inför: Valdemarsviks träffen 24/04 2010 kl 19,30

602 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
BlackDeevill skrev:
Fire-Fox skrev:
Jag har lyckats få med mig ett gäng Volvosar till. Blandannat 1st T-Gul till. Så vi kommer åka karavan ifrån Söderköping ner till Viken smile. Vi är 5st än så länge.

Mvh/Tobias

haha tongue jag kanske tar en omväg o hänger med i eran karavan Tobbe big_smile

gu vad nice smile

424 Inlägg
9 februari 2010
Kanske kan hänga med på karavanen beroende på hur schemat ser ut då och om bilen är körklar. svårt att veta nu.. men är j ualltid kul att leka av sig lite big_smile
Senast redigerat av meatos (9 februari 2010)

602 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
Verkar bli en del folk ändå smile de gillar ja ^^

632 Inlägg
10 februari 2010
meatos skrev:
Kanske kan hänga med på karavanen beroende på hur schemat ser ut då och om bilen är körklar. svårt att veta nu.. men är j ualltid kul att leka av sig lite big_smile

Det skulle vara kanonkul. Både du och Black Devil är grymt välkomna att vara med i karavanen. Ju fler vi blir desto roligare blir det wink

Mvh/Tobias

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).

602 Inlägg
10 februari 2010
Trådstartare
Fire-Fox skrev:
meatos skrev:

Det skulle vara kanonkul. Både du och Black Devil är grymt välkomna att vara med i karavanen. Ju fler vi blir desto roligare blir det wink

Mvh/Tobias

hihi nästan lite synd att man int bor i sörping tongue låter ju kul me karavan

283 Inlägg
10 februari 2010
Volvo-lollungen skrev:
Fire-Fox skrev:
meatos skrev:

Mvh/Tobias

går alltid åka lite extra för att glida med i en karavan med fina bilar wink

Black Deevill

602 Inlägg
10 februari 2010
Trådstartare
BlackDeevill skrev:
Volvo-lollungen skrev:
Fire-Fox skrev:

Mvh/Tobias

går alltid åka lite extra för att glida med i en karavan med fina bilar wink

hihi får se vad ja gör vore kul:)

602 Inlägg
11 februari 2010
Trådstartare
EmilHammarlund skrev:
Många intresserade redan, snart blir t o m folk utanför Östergötland ditlockade p g a alla fina bilar. smile

hihi man får hoppas ^^ vore gör häftigt me en redig stor träff i lilla Valdemarsvik

57 Inlägg
11 februari 2010
Kommer nog ner om jag har lackat om bilen klart då o om jag e hemma.

602 Inlägg
11 februari 2010
Trådstartare
Lackkillen skrev:
Kommer nog ner om jag har lackat om bilen klart då o om jag e hemma.

Välkommen big_smile

Proud Member of Kööken Racing!
1 056 Inlägg
11 februari 2010
Trodde det aldrig hände nått i vika.
Bodde där 2001 och det var inte mkt som hände.
Brukar det vara mkt folk?

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936

602 Inlägg
11 februari 2010
Trådstartare
Tror nog vi kan få igång ngt bra, verkar vara en hel del som kommer så big_smile Några fler som kan tänka sig komma?hihi skriv gärna isf tongue vill ju inte att tråden blir för dött^^
Senast redigerat av Volvo-lollungen (12 februari 2010)

602 Inlägg
14 februari 2010
Trådstartare
Fire-Fox skrev:
meatos skrev:

Mvh/Tobias

När avgår karavanen från söderköping och var ifrån exakt?

632 Inlägg
14 februari 2010
Volvo-lollungen skrev:
Fire-Fox skrev:
meatos skrev:

Mvh/Tobias

När avgår karavanen från söderköping och var ifrån exakt?

Vi har inte pratat så mycket info om det än. Men den lokala samlingspunkten inför karavanen kan ju vara Willys parkeringens baksida för där är det stort och öppet. Eller om vi har samlingen på Hemköps parkeringen för då kan man ju åka igenom Söderköping på väg ner till Viken också smile. Det blir väl lagom om man åker 30 minuter innan träffen drar igång ifrån Söderköping.

Har någon andra förslag på tid och plats så är det bara att skriva på. smile

Mvh/Tobias.

106 Inlägg
14 februari 2010
Klart man kommer wink hänger på karavenen från sörping me wink Perfa me träff i Viken då man har sommarstuga där så man slipper köra hem till Nkpg mitt i natten wink

602 Inlägg
15 februari 2010
Trådstartare
calmensten skrev:
Klart man kommer wink hänger på karavenen från sörping me wink Perfa me träff i Viken då man har sommarstuga där så man slipper köra hem till Nkpg mitt i natten wink

Hejsan big_smile välkommen! verkar som vi blir många ^^

2 644 Inlägg
15 februari 2010
meatos skrev:

låter mysigt med lite lek smile kanske skulle ta bmwn en sväng dit, är ju ändå där ifrån min stackars tjej kommer lol

Johan Lindgren

632 Inlägg
15 februari 2010
calmensten skrev:

Kanon smile. Kommer bli riktigt kul med en karavan om det är mycket folk.

Mvh/Tobias.

2 644 Inlägg
15 februari 2010
Nu tror jag inte jag kommer..

fan är det nån träff gamla volvos bara?

jag åker då fan inte ut i skogen och leker rallychafför på en väg som inte är avstäng med min bmw iaf.. kanske är på om sierran lever då att åka i skog..

viken är ju inte så mycket att glida genom heller..

ha träffen som den är och låt folk börna och leka som små barn och sen är det bara åka ut och köra lite rakt fram på e22an det bestämmer man på kvällen med dom som har lite roligare bilare inte typ gamla vinterholkar.. och skriv för fan inte ut här på internet vart ni tänkt att köra om ni nu ska köra ta det på plats med dom som har potenta bilar isf..

Johan Lindgren

602 Inlägg
16 februari 2010
Trådstartare
Lindgren_ skrev:
Nu tror jag inte jag kommer..

fan är det nån träff gamla volvos bara?

jag åker då fan inte ut i skogen och leker rallychafför på en väg som inte är avstäng med min bmw iaf.. kanske är på om sierran lever då att åka i skog..

viken är ju inte så mycket att glida genom heller..

ha träffen som den är och låt folk börna och leka som små barn och sen är det bara åka ut och köra lite rakt fram på e22an det bestämmer man på kvällen med dom som har lite roligare bilare inte typ gamla vinterholkar.. och skriv för fan inte ut här på internet vart ni tänkt att köra om ni nu ska köra ta det på plats med dom som har potenta bilar isf..

Blir ju en träff för alla typer av bilar  men tkr att dem som vill leka inte ska göra de på parkeringen då snuten i viken antagligen kommer hålla ögonen på dem hela tiden så vore mkt bättre om man planera nån annanstans för dem som vill busa så farbror blå inte förstör träffen för oss andra som bara vill njuta av fina bilar.

btw hur jävla blond tror du jag är tongue de klart jag inte lägger ut exakt plats här på nätet:P
Senast redigerat av Volvo-lollungen (16 februari 2010)

Sök