4511
Sök

Råd - bsr logotyp audi a5

106 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
Hejsan! Fick nyligen bilen optimerad av firman bsr och fick då med en logotyp man kan sätta på bilen, jag har en röd audi a5. (Kolla bilder ifall ni inte vet hur en sådan ser ut roll ).

http://www.saabsunited.com/upload/image … badge2.jpg

Ungefär så kommer det att se ut fast:

3.0 TDI
Quattro (små bokstäver)
<BSR

Min fråga till er är helt enkelt om ni tror att det kan bli snyggt eller om det bara är muppigt big_smile Annars är bilen helt fri från dekaler utom "A5" på andra sidan arslet.
Senast redigerat av birgppa (4 februari 2010)

Random Hero
4 047 Inlägg
4 februari 2010
skippa, lr vfr ska du ge dom gratisreklam ?

Dog food lid. Backwards

106 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
Ja varför tycker folk att det är snyggt med tex AMG logotyp på mercedes? Det ger information om bilen och ger den karaktär, givetvis håller jag med dig men ärligt talat så tycker jag att logon är rätt snygg också.smile Tackar för din kommentar

Random Hero
4 047 Inlägg
4 februari 2010
birgppa skrev:
Ja varför tycker folk att det är snyggt med tex AMG logotyp på mercedes? Det ger information om bilen och ger den karaktär, givetvis håller jag med dig men ärligt talat så tycker jag att logon är rätt snygg också.smile Tackar för din kommentar

dock inte samma sak, men, nu har du iofs en röd a5 med svarta detaljer, så den skulle göra sig bra där, men å andra sidan så är den bra mkt snyggare utan

Dog food lid. Backwards

106 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
Ja det lutar nog åt att sätta den på kylskåpet istället just nu tongue

Quattro - bar å åk
621 Inlägg
4 februari 2010
Nja håller med DusanMandick här, skippa den loggan. Ta och rensa hela baken från märken istället, behåll bara ringarna. Det ger ett rent och snyggt utseende.

Varför ha en turbo när man kan ha två?!?

106 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
Någon som vet hur märkena sitter? är det bara karlssonsklister eller är det hål bakom? smile

Quattro - bar å åk
621 Inlägg
4 februari 2010
BSR logo är klister och när du väl fått dom på plats så sitter de. Så du har bara ett försök.

Snabbast går först i kön
146 Inlägg
4 februari 2010
birgppa skrev:
Någon som vet hur märkena sitter? är det bara karlssonsklister eller är det hål bakom? smile

Jag kommer nog senare i vår att tillsätta BSR steg 1 och kommer nog skippa loggan. dels för att jag kommer att strippa all dekaler som heter både fram och bak tom quattro ryker : D Det är helt enkelt snyggare, mer mystik över det hela

PS har också gått och tänkt på att ha BSR logan förr men har velat klart det blir nu utan, roligare att folk får upptäcka en piggare A5:a vid ev rödljus : D

106 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
tänkte mer på original dekalerna, "A5" 3.0tdi - hur sitter dom fast?

Darth Vader
1 644 Inlägg
4 februari 2010
Klister med all säkerhet, värm försiktigt med värmepistol och skär loss dem med fiskelina.

Braaaaap?

141 Inlägg
4 februari 2010
Tom  skrev:
Klister med all säkerhet, värm försiktigt med värmepistol och skär loss dem med fiskelina.

Håller med!
Ingen BSR logo, snyggare utan!

716 Inlägg
4 februari 2010
Har bsr logga på min s40 bak, där det egentligen ska stå S40. Har Stage 3 logga på grillen :p lite fusk, men jag tycker dom pryder på bra där dom sitter. Upp till var å en. Använd lite tejp och sätt dit dom och kolla vad du själv tycker... Så slipper du klistra fast dom och ångra dig sen :p

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
4 februari 2010
Skippa loggan och skippa emblemen. Sitter bara klistrade, går att värma bort med hårfön (om man inte har varmluftspistol) och sedan bara dra bort med handen. Fiskelina brukar oftast inte behövas när man värmt.

Glöm inte att polera bakluckan också efter att ha avlägsnat emblemen wink

Quattro - bar å åk
621 Inlägg
4 februari 2010
Original märkena sitter klistrade. De sitter nått jävligt, men värm lite med en varmlufts pistol. Så släpper de.

2 751 Inlägg
4 februari 2010
Sätt det på Motorkåpan

Who Djaa bless no man curse

106 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
Ok, tack för era svar smile

1 174 Inlägg
4 februari 2010
Skippa den om du inte är sponsrad smile

Sök