Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Riktigt onödigt och pinsamt av dig. Verkligen brist på respekt.
OphanWitehall du får nog ta av dig spikskorna när du är här inne, verkar finnas mycket ömma tår här omkring sen verkar det ju som om ditt påstående stämmer för annars hade väl inte någon reagerat? kändes skönt att BMWgrabben dunkade in nästa påstående om saab och volvo direkt efter också. va nästan så att man satt o väntade på den
aja om man skulle kommentera bilden också. om någon känns vid denna bilen så kan ju personen i fråga berätta hur detta gick till för det måste ju krävas en hel del av föraren för att lyckas med detta
Jag är svensk.. jag kör BMW men jag vet så mycket att jag inte parkerar så haha Sen kör jag även SAAB men det är enbart för att förstärka alla stereotyper..
För att spinna vidare på ditt stereotypiska synsätt så måste jag säga att inte är förvånad över du kör 740...
Haha mycket roliga kommentarer här nu Menade inget illa utan det va bara lite ironi. Är väll inge fel på BMW dock skulle jag aldrig vilja äga en. Klart jag kör volvo man är väll "volvoraggare" Haha;)