Mitt sämsta köp.
Köptes i skum belysning och i akut bilbehov för 24000kr.. säljaren påpekade ärligt att lacken inte var tiptopp... han hade en kompis som var just mer kompis än billackare... jag blev blind & det känndes då som det kvittade det var vinter och jag ville ha 4x4 igen.. och drag.
Under baksätet hittade jag massor med happymeal-hamburgare nedtryckta och gömda bland en massa strips.. antar att nån unge bara var ute efter leksaken.
trodde dessutom att bilen var blå men nån dag senare ser jag att den är grön.... och riktigt ful i lacken... nååååågot flammig och mattsprutad på halva taket.
Försökte rädda med att montera en GT-vinge, Subarudekal, julainredning modell fuskskinn, tygmattor från jula, , 49kr kromat ändrör från jula och tre billiga extraljus från swedol.. blev väl ok.. men Frun vägrade åka i den,
Upptäcker att den är slö som ett as... 1.8l på vad? 100hk?
Sen kvaddade en drivaxel och ljuddämparen.
Snabbt fixat, ny drivaxel och loppade igen avgassystemet... paniklagade dock innan svetsningen med silvertejp för att få den genom besiktningen.
Fick panik över hur ful den var,
, ut på blocket... sålde den på våren ... fick igen VARENDA krona jag lagt på den.. tror tom att det blev + 400kr.
MIN BÄSTA AFFÄR. jag trodde jag skulle bli sittande med svarte petter.. extra kul att jag lägger in den på garaget för att kunna länka från blocket och får en femma "grymt snygg riktig cool " i betyg på den direkt... för att det var en impreza.
jebus.. tog slantarna och köpte en tokfin galant kombi med full lyxutrustning -00