4103
Sök

Ljudbygge S40N T5

47 Inlägg
2 mars 2010
Mycket snyggt, detta ska följas. Röstar på alternativ 1. Roligt när fler tjejer börjar bygga om bilar.

1 581 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
Tackar Tackar! Då blir det nog fan ett kjolpaket och omlackera de skadade delarna.
Min flickvän på bilden dock, trodde de framgick av texten under namnet:P haha

47 Inlägg
3 mars 2010
Jag ber om ursäkt.

1 468 Inlägg
3 mars 2010
Fellow skrev:
Tackar Tackar! Då blir det nog fan ett kjolpaket och omlackera de skadade delarna.
Min flickvän på bilden dock, trodde de framgick av texten under namnet:P haha

haha trott du va en tjej hela tiden XD. hahahahahahahaha. Ser ruskigt bra ut hittills. mera bilder nu big_smile

1 581 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
NALLENS skrev:
Jag ber om ursäkt.

Haha, inget att be om ursäkt om:) Många som tror motsatsen. Men mYgeL hade väl samma problem ett tag?tongue

Leo86
Haha, Ja där ser man. Fan trodde det framgick jag:P
Tackar tackar:) Ja jag ska försöka göra klart dämpningen i bagaget och montera dvdn som jag vill ha den för att se hur stort glapp som måste plastas igen. Ska ringa Volvo idag IGEN och försöka be dem ordna förlängning till fiberkabeln men verkar svårt. Men lite bilder ska nog kunna ordnas:)
Senast redigerat av Fellow (3 mars 2010)

1 468 Inlägg
3 mars 2010
Fellow skrev:
NALLENS skrev:
Jag ber om ursäkt.

Haha, inget att be om ursäkt om:) Många som tror motsatsen. Men mYgeL hade väl samma problem ett tag?tongue

Leo86
Haha, Ja där ser man. Fan trodde det framgick jag:P
Tackar tackar:) Ja jag ska försöka göra klart dämpningen i bagaget och montera dvdn som jag vill ha den för att se hur stort glapp som måste plastas igen. Ska ringa Volvo idag IGEN och försöka be dem ordna förlängning till fiberkabeln men verkar svårt. Men lite bilder ska nog kunna ordnas:)

hahahahahhaa okej. naae trodde seriöst du va en tjej tongue. menmen. nu vet ja vad du är big_smile. haha.vad använder du dig utav för dämpning då? tongue. e d knepiga grejjer d där med fiberkabel eller? smile

1 581 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
STP M1 matta först och främst. Men även "taggmatta" som jag limmar på dörrpanelens insida. Men funderar på att lägga 2-3 lager glasfiberväv på dörrens insida och slipa ner för att sedan lägga 1 lager STP M1 matta och taggmattan över. Blir iaf att hänga av dörrarna i maj/juni när det är varmt ute och gå igenom dämpningen ordentligt på både yttre och mellanplåten:)

Njae knepigt o knepigt. GÅR att skarva men jag vill ha det gjort ordentligt med ny kabel. Själva signalkabeln kostar 216 kr per signal (2 kablar krävs) men sen är det att koppla dem på ordinarie kabel osm jag behöver en hona/hane i varje ände:)

1 581 Inlägg
8 mars 2010
Trådstartare
Hallå Hallå!
Sorry för att bilder dröjer men har inte kunnat göra någonting då grejer inte kommit hem i brevlådan som planerat! I helgen däremot blir det inkoppling med bilder samt lite bilder på bagagedämpning.
Fick tid över att dämpa min instrumentbräda iaf och det gjorde en klar skillnad! Bilder på detta ska försöka ordnas också:)

Men beslutsångesten bara haglar!
Sidan innan frågade jag ju om vilket kjolpaket jag skulle välja men har nog kommit fram till att jag ska satsa på inredning denna säsong och bara lackera det som är skadat. Därför ska jag köpa mig nya stolar rätt så omgående och tänkte höra om synpunkter.

Fast eller fällbar rygg? Känns naturligt att KUNNA fälla stolarna och att man kommer sakna det? Komfort på längre sträckor? Folk som har åsikter om dessa stolar bara vräk ner vad ni har att säga! För nu blir det inredning för hela slanten i år så stolar är ett måste:)

Så fällbara Sparco Chrono stolar
http://www.rallysportdirect.com/shop/images/Chrono%20road.JPG

Fällbar Eagle Catalunya
http://www.stylingkompaniet.com/shop/catalog/images/71002.jpg

Fasta stolar
http://www.ogracing.com/images/products/764-SPARCO-PRO-2000-SEAT.jpg

Sök