3518
Sök

Inför: BMW träff Lördag 3 April i Jönköping på A6 Center

686 Inlägg
14 februari 2010
Trådstartare
tjena tjena.

Eftersom intresset visat sig vara stort för en bmw träff efter själva utställningen på Elmia så har jag bestämmt tid och plats för bmw träffen.

vi kommer börja med en e90/e91/e92 träff där vi ,parkerar alla bilarna och fotor lite osv. efter det så är alla andra bmw modeller välkommna på träffen sen så dem som vill leka får gärna göra de, alltid kul med underhållning men var snälla och inte göra de precis vid dem parkerade bilarna då man kan få sten skott & så vill man undvika olyckor.

PLATS: A6 Center parkeringen där ikea osv finns.
TID: e90/e91/e92 träffen 19.30 alla andra bmw modeller välkommna 20.00
Datum: Påskafton 3April Lördag.

Sprida gärna detta till folk ni vet kör bmw bilar, alla bmw bilar är välkommna vara sig man har en ny, gammal bmw,orginal skick eller stylad.

OBS!!! försök att lämna alkoholen hemma då bilar och alkohol inte hör ihop.

Varmt Välkommna på denna bmw träff.

mvh Akki

RushRacing

85 Inlägg
15 februari 2010
jag kommer

1 278 Inlägg
15 februari 2010
ni kommer ju inte vara ensama på a6 på lördagen:)

Street Knight

602 Inlägg
15 februari 2010
måste de vara bara bmw?mkt roligare om ni har blandat träff ju . isf kommer jag

686 Inlägg
15 februari 2010
Trådstartare
ne sjklart kommer vi inte va helt ensamma på a6 men de finns alltid träffar där så vf inte lika gärna ha en bmw träff. finns många andra som kommer komma men kanske många bmw ägare har lust att ha en bmw träff för rätt så¨kul att se många bilar av samma märke.

RushRacing

140 Inlägg
15 februari 2010
kanske kommer förbi:)

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
15 februari 2010
Tycker det är en bra idé att alla bmw ägare står i samlad trupp:) Det kan bli riktigt trevligt, kommer självklart dit när e90 serien är klara:)

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

dARKiE
5 031 Inlägg
15 februari 2010
Kanske dyker upp, lär ju cirkulera där på kvällen ändå.. smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

67 Inlägg
15 februari 2010
Det blir någ inte smidigt att träffas just där på påskafton, men de hade varigt häftigt smile

686 Inlägg
16 februari 2010
Trådstartare
brukar ju alltid vara mycket folk men vi lär ju kuna hitta en parkering på a6 som inte är full proppad. ni som ska komma kan ju hålla utkik efter min bil eller så kan man ringa mig för ja kommer komma lite tidigare och så kommer jag leta upp en bra plats. men det kommer nog bli kul

RushRacing

67 Inlägg
16 februari 2010
Får la hålla tummarna på att inte fröken blå stänger av hela a6 området i år igen  bara.. hmm

19 Inlägg
16 februari 2010
Får väll se om man har rullat ut pärlan så tidigt på året och om jag inte är uppe i fjället och åker skider

12 Inlägg
16 februari 2010
Säger som föregående. Lär ha min avställd smile

155 Inlägg
17 februari 2010
Stridh skrev:
Får la hålla tummarna på att inte fröken blå stänger av hela a6 området i år igen  bara..
hmm

Det var inte avstängt förra året..

Sponsorer | BadAssParts.se | RaidoPower.se | VCRacing.se

1337
1 343 Inlägg
17 februari 2010
får se om man svänger förbi..

I'm not a fighter, I'm a lover!

686 Inlägg
19 februari 2010
Trådstartare
min står med har med stått i garaget ett tag nu och har även slängt på sommarfälgarna för vill ej köra den i detta vädret.. om det blir är snöigt under elmia så kommer ja ej köra upp med bmwen iaf

RushRacing

dARKiE
5 031 Inlägg
19 februari 2010
Kan tilläga att jag också tänker lämna 328:an hemma om det är snö, kanske kommer med 525:an men inte samma sak om det är snö.. ;D

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

plattsättare!
804 Inlägg
27 februari 2010
Jo-que skrev:
Stridh skrev:
Får la hålla tummarna på att inte fröken blå stänger av hela a6 området i år igen  bara..
hmm

jo det var avstängt på alla infarter till a6 området för dom kunde inte göra något annat än att låta folket vara kvar på området

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

OEM <3
6 957 Inlägg
7 mars 2010
Blomsterberg skrev:
Jo-que skrev:
Stridh skrev:
hmm

jo det var avstängt på alla infarter till a6 området för dom kunde inte göra något annat än att låta folket vara kvar på området

Men detta var under senare delen av kvällen, sen hur det blir iår återstår att se men ett tips är att
åka dit inte allt för sent!

Lycka till med BMW-träffen, lär inte bli det lättaste att hitta parkering avskilt men bara att hålla tummarna.

OEM <3

686 Inlägg
8 mars 2010
Trådstartare
som sagt man kan ju försöka ja har alltid sett vissa ställen där de inte ee allt för mkt folk så man kan ju hoppas de blir såå i år igen

RushRacing

Sök