Glad nuhet för dig eriksson84.... Kommer inte till bollnäs den 5e får lov att jobba så du får ta hem de även denna gång! Men i Rättvik då j....r ska jag knäcka dig.....
oj då... tråkigt.. ska du jobba när alla tävlingar är? men då kanske jag kan plocka hem lite poängen den här gången oxå..
Nja ska försöka ta ledigt! men ser väldigt tungt ut att få ledigt tyvärr.... men man vet ju aldrig,kan ju gå sta och bli sjuk åxå
Glad nuhet för dig eriksson84.... Kommer inte till bollnäs den 5e får lov att jobba så du får ta hem de även denna gång! Men i Rättvik då j....r ska jag knäcka dig.....
oj då... tråkigt.. ska du jobba när alla tävlingar är? men då kanske jag kan plocka hem lite poängen den här gången oxå..
Nja ska försöka ta ledigt! men ser väldigt tungt ut att få ledigt tyvärr.... men man vet ju aldrig,kan ju gå sta och bli sjuk åxå
Ska dock försöka byta bort nån timme så jag hinner till BRL Borlänge och provmäta alla fall.
Näääää inge bilder!
okej.. tråkig du är då.. får välla se i hedemora då om du ska dit.. eller så komemr du till gävle på fredagen.. ljud tävling på media market klockan 18.00..
Ska dock försöka byta bort nån timme så jag hinner till BRL Borlänge och provmäta alla fall.
Näääää inge bilder!
okej.. tråkig du är då.. får välla se i hedemora då om du ska dit.. eller så komemr du till gävle på fredagen.. ljud tävling på media market klockan 18.00..
Näääää inge bilder!
Jasså!!!!? ledig på fredag... Mer info??
humm jag har ingen.. såg det i deras reklamblad idag bara.. kan försöka kolla upp det lite bättre..
fredag 4 juni klockan 18.oo billjudstävling mät ditt billjud, vinn fina priser.. det var allt som stog i reklambladet.. hehe men jag ska dit och kolla iallfall..
vilket skit.. kom inte häller iväg till bollnäs.. var på väg dit igår.. men top packningen sa upp sig vid tönnebro. haha..
vilekn otur! surt när de går sönder..... men tur i oturen för mig... Inte lika möe poäng å ta igen för mig
hehe så kan man se det oxå.. men du kan ha det så tur att jag inte har råd att komma till hedemora eller rättvik kanske.. var tvungen att byta vatten pump oxå och den här månaden när jag hade skit kasst med pegnar.. så har inte äns råd att plocka ut top packingen jag beställt.. men måste juh försöka.. hahaha..