2992
Sök

Locknevi-drifting!

2 Inlägg
2 juni 2006
Errol skrev:
haha ni kan juh inte köra....  vet vika ni e. 

vettig bil iaf, 140in! fast  ingen direkt  stjärna bakom ratten...
pinigt slå runt utanför gymnasiet  JÖRN smile

.sen när ni utan kontroll
studsar fram mellan snövallarna på vägar  ere bara tur ni inte möter nån.  haha
härligt se  hem-miljö iaf ! underhållandee

1. Sladdar du bättre än Jörn? isf får du gärna va med i nästa film!
2. Utan kontroll på skogsvägarna, möte? Kan säga att de är rätt bra koll på när vi kör, om de snurras och sånt kan bero på de blanslitna sommardäcken som satt bak på flera av bilarna, och vägarna är helt avstängda för annan trafik när vi kör. Så skulle säga - ganska så säkert!

22 Inlägg
2 juni 2006
musiken och körningen var vass:D

Jag har aldrig sett ett ufo, men en skalbagge flög in i min sallad häromdagen

674 Inlägg
2 juni 2006
äkta fjortis film! haha men riktigt skön...

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

"Ijenkligen"
786 Inlägg
2 juni 2006
såg lite fjolligt ut när den lille pågen i början tände ciggen..
men annars såg det jävligt skoj ut!

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

320 Inlägg
2 juni 2006
vill inte va med i er film, men vi kan juh se nästa vinter... vem som har lite kontroll

Goa Gubbar från Göteborg!
161 Inlägg
2 juni 2006
haha skön slö tittar film^^

dock kunde redigeringen vara snäppet vassare till nästa gång.. introt va däremot riktigt grymt!

va fick ni för betyg på projetkarbetet?

House/Trance diggare
287 Inlägg
4 juni 2006
Haha asskön film ju!

Hoppas det kommer en till tongue

Miata-förare
130 Inlägg
4 juni 2006
Trådstartare
Chrillee skrev:
Haha asskön film ju!

Hoppas det kommer en till tongue

Det kommer förhoppningsvis komma massa mer, vi jagar kamera nu. Men när vi fått tag i en vettig så ska vi förhoppningsvis göra massa liknande småfilmer smile.

88 Inlägg
7 juli 2006
påminner om moppefilmerna man gjorde när man körde moppen.
Fast detta ägde mycket mer smile

"Remember, No Stairway"
Kolla in projekttråden på:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=80718

50 Inlägg
7 juli 2006
Golfz skrev:
påminner om moppefilmerna man gjorde när man körde moppen.
Fast detta ägde mycket mer smile

Kan upplysa dig om att detta var uppföljaren till en moppefilm wink

Senator
323 Inlägg
8 juli 2006
Errol skrev:
vill inte va med i er film, men vi kan juh se nästa vinter... vem som har lite kontroll

va det inte du som körde i muren vid ner mot prästgårds gatan? och förstörde fronten nere vid skatteverket?? där snackar vi kontroll!! HAAAAAAAA
Senast redigerat av dr_weber (10 juli 2006)

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)

787 Inlägg
11 juli 2006
OMG rofl, alltså,. det var lite som att kolla på junior hockey tongue
Hjälp era föräldrar i ladgården istället smile
Men den var rolig iaf, skrattmusklerna fick sig en omgång,....

Var ni ens i locknevi, såg mest ut som skog och en större stad!!

Miata-förare
130 Inlägg
11 juli 2006
Trådstartare
Det mesta är filmat i skogarna runt Locknevi och i Vimmerby (staden). Och själva tanken med filmen är att den ska vara rolig så tro inget annat, poängen var att de medverkande skulle tänja/gå över sina gränser. Blir eventuellt en ny film nu snart i sommar så fort vi fått tag på en kamera.

787 Inlägg
11 juli 2006
xtimmyx skrev:
Det mesta är filmat i skogarna runt Locknevi och i Vimmerby (staden). Och själva tanken med filmen är att den ska vara rolig så tro inget annat, poängen var att de medverkande skulle tänja/gå över sina gränser. Blir eventuellt en ny film nu snart i sommar så fort vi fått tag på en kamera.

Gutt ju, då kan ju jag va med med min 740, så det blir lite sladda av tongue haha...

draminbil.nu
1 382 Inlägg
11 juli 2006
Måste ställa samma fråga som någon annan här: Vad var vitsen med det projektarbetet? Jag menar om ni var 3 pers(Vet inte hur många ni var men drar till med något för grejen) så blir det ju 300poäng= 300timmar som ni ska lägga ner på detta!?
Antar isåfall att detta inte var det enda resultatet!?

Miata-förare
130 Inlägg
11 juli 2006
Trådstartare
Jag var ju inte med på det som projekt så jag vet inte riktigt vad syftet var faktiskt, men jag vet att det är ett jävla jobb nerlagt på att få bilarna i körbart skick och jag kan garantera att det är väl över 100h nerlagt på det här. Men som sagt är det inget seriöst alls och de valde det som projektarbete bara för att de inte orkade med något seriöst, filmen skulle blivit av hur eller hur.

draminbil.nu
1 382 Inlägg
12 juli 2006
Det är alltså inte själva filmen som är resultaatet!? Var det jag var lite orolig för! För deras betyg mest tongue

Miata-förare
130 Inlägg
13 juli 2006
Trådstartare
FIlmen var ju det som redovisades, men kan ju avslöja att dom som ligger bakom filmen inte bryr sig om betyget särskilt mycket om betyget tongue.

787 Inlägg
14 juli 2006
Tuffa killar det där,... tongue
Du kör den gröna starleten eller?

Miata-förare
130 Inlägg
14 juli 2006
Trådstartare
AlvereZ skrev:
Tuffa killar det där,... tongue
Du kör den gröna starleten eller?

Den gröna Starleten? Är den med i den här filmen? Det kom jag inte ens ihåg, men om den är det så kör jag den. Kör även den vita 4WD Corolla-kombin även om det knappst är nått jag är stolt över såhär i efterhand wink.

Sök