vettig bil iaf, 140in! fast ingen direkt stjärna bakom ratten... pinigt slå runt utanför gymnasiet JÖRN
.sen när ni utan kontroll studsar fram mellan snövallarna på vägar ere bara tur ni inte möter nån. haha härligt se hem-miljö iaf ! underhållandee
1. Sladdar du bättre än Jörn? isf får du gärna va med i nästa film! 2. Utan kontroll på skogsvägarna, möte? Kan säga att de är rätt bra koll på när vi kör, om de snurras och sånt kan bero på de blanslitna sommardäcken som satt bak på flera av bilarna, och vägarna är helt avstängda för annan trafik när vi kör. Så skulle säga - ganska så säkert!
Det kommer förhoppningsvis komma massa mer, vi jagar kamera nu. Men när vi fått tag i en vettig så ska vi förhoppningsvis göra massa liknande småfilmer .
OMG rofl, alltså,. det var lite som att kolla på junior hockey Hjälp era föräldrar i ladgården istället Men den var rolig iaf, skrattmusklerna fick sig en omgång,....
Var ni ens i locknevi, såg mest ut som skog och en större stad!!
Det mesta är filmat i skogarna runt Locknevi och i Vimmerby (staden). Och själva tanken med filmen är att den ska vara rolig så tro inget annat, poängen var att de medverkande skulle tänja/gå över sina gränser. Blir eventuellt en ny film nu snart i sommar så fort vi fått tag på en kamera.
Det mesta är filmat i skogarna runt Locknevi och i Vimmerby (staden). Och själva tanken med filmen är att den ska vara rolig så tro inget annat, poängen var att de medverkande skulle tänja/gå över sina gränser. Blir eventuellt en ny film nu snart i sommar så fort vi fått tag på en kamera.
Gutt ju, då kan ju jag va med med min 740, så det blir lite sladda av haha...
Måste ställa samma fråga som någon annan här: Vad var vitsen med det projektarbetet? Jag menar om ni var 3 pers(Vet inte hur många ni var men drar till med något för grejen) så blir det ju 300poäng= 300timmar som ni ska lägga ner på detta!? Antar isåfall att detta inte var det enda resultatet!?
Jag var ju inte med på det som projekt så jag vet inte riktigt vad syftet var faktiskt, men jag vet att det är ett jävla jobb nerlagt på att få bilarna i körbart skick och jag kan garantera att det är väl över 100h nerlagt på det här. Men som sagt är det inget seriöst alls och de valde det som projektarbete bara för att de inte orkade med något seriöst, filmen skulle blivit av hur eller hur.
Tuffa killar det där,... Du kör den gröna starleten eller?
Den gröna Starleten? Är den med i den här filmen? Det kom jag inte ens ihåg, men om den är det så kör jag den. Kör även den vita 4WD Corolla-kombin även om det knappst är nått jag är stolt över såhär i efterhand .