Den här måste följas:D älskar Seat leon Cupra bilar har själv funderat på skafa mej en sån fast den nya Cupra R istället
Klart du ska skaffa en sån ist för Hondan Okej, jag tycker inte riktigt om fronten på dom Men smaken är som baken
Hondan är slö jämfört med den så få väll se vad det blir Nä fronten är inte den bästa men helt ok endå jag tänkte köpa min isåfall med Linea -R paketen
Den här måste följas:D älskar Seat leon Cupra bilar har själv funderat på skafa mej en sån fast den nya Cupra R istället
Klart du ska skaffa en sån ist för Hondan Okej, jag tycker inte riktigt om fronten på dom Men smaken är som baken
Hondan är slö jämfört med den så få väll se vad det blir Nä fronten är inte den bästa men helt ok endå jag tänkte köpa min isåfall med Linea -R paketen
Men linea R finns bara till 1,8Tsi vad jag vet? Annars är det copa edition men den har över 300hk orginal och kostar multum då det var en begränsad upplaga. Annars får du köpa en leon cupra r och sen ett linea r-paket vid sidan av och eftermontera..
Men linea R finns bara till 1,8Tsi vad jag vet? Annars är det copa edition men den har över 300hk orginal och kostar multum då det var en begränsad upplaga. Annars får du köpa en leon cupra r och sen ett linea r-paket vid sidan av och eftermontera..
Japp det är så jag har tänkt efter montera den köpa valing Cupra R och sen köpa Linea R grejsen
Japp det är så jag har tänkt efter montera den köpa valing Cupra R och sen köpa Linea R grejsen
Ja så går ju att göra, men det kommer gå åt mkt deg till det, har för mig paketet kostar ca 18000 löst olackat..
Ja så går ju att göra, men det kommer gå åt mkt deg till det, har för mig paketet kostar ca 18000 löst olackat..
japp jag vet 30 000kr vilel de ha där på seat i Malmö det tar 2 dagar för fixa det hela så att få se hur det blir
Vet att det låg en ny Cupra ute på blocket som de va en handlare som redan hade utrustat med Linea-kit, så de går nog att beställa med de om man bara snackar lite med handlaren...
Ja... Kan ju ta en liten upp iaf... Bilen har ju nu stått 3veckor+ på verkstad, för ett jobb som sagt skulle ta två dagar... Och till följd på det så hade även min huv nu i storm-torsdags blåst igen på motorställningen och blivit bucklad.... Men va och prata med meken idag, och han lovar att jag ska kunna hämta den på fredag efter jobbet... Så får väl vänta ett tag till på premiären...
WOHO lr nått.. Imorgon ska jag visst äntligen få tbx min bil, efter bara 4veckor++... Sen har jag beställt lite annat kul som man får försöka hinna få och slänga på innan de är dags att få lite bättre mjukvara mm om ungefär en vecka Men just nu så är det väl lördag och Elmia som lockar mest.
Så där då... I onsdags så kom bilen äntligen hem från Jospeed/Bsr chipdepån... Och fy fan så underbar att köra Så kul när bilen slits ut ur kurvorna ist för att bara spinna rakt på Lite hårdare känns de ju att tryckplattan är, men tack vare sitt fjädrade centrum så går det att köra precis som med en helt org koppling. Lite skönare upp ner varvningsrespons med lättare svänghjul, men låter som en diesel på tomgång Idag blir det att ta hand om tvätt och puts abstinensen, så bilen är fin till imorgon, lägger nog upp lite bilder senare