ni skulle inte kunna flytta fram rättviks träffen till helgen därpå? Gatebil i mantorp är mellan 2-4 juli finns säkert många bilar inkl jag som vill komma men som inte kan pga att det är gatebil då..
ni skulle inte kunna flytta fram rättviks träffen till helgen därpå? Gatebil i mantorp är mellan 2-4 juli finns säkert många bilar inkl jag som vill komma men som inte kan pga att det är gatebil då..
Rättviksträffen gick ut med detta datum ca 1 vecka efter förra träffen. Så detta daum har alla vetat om en längre tid och kunnat sätta sina daum. t ex Ånneboda.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Verkar intressant att kunna åka på detta då de blir ens första Volvoträff.. känns en del att åka 43 mil enkel resa bara.. men men, den som lever får se
Verkar intressant att kunna åka på detta då de blir ens första Volvoträff.. känns en del att åka 43 mil enkel resa bara.. men men, den som lever får se
Du kommer inte att bli besviken, vi ahr varit på många träffar men var här första gången förra året, o vart kär i allt där i Rättvik. Vi kommer absolut att komma i år igen!!!
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Va först gången jag var dit förra året å de var så grymmt bra träff så får ta mig dit i år igen! lär försöka få till min bil så man iaf kan åka dit utan å skämmas så får jag se om de blir nå utställning eller om jag gömmer mig i nån buske där